Underkläder...?
Något åt detta hållet kanske? FInns med boxertrosa om du klickar på den vita färgen.
www.bravissimo.com/BRAVISSIMO/ProductDetails.aspx&cid=Lingerie_Bravissimo+Sets&language=en-GB
Något åt detta hållet kanske? FInns med boxertrosa om du klickar på den vita färgen.
www.bravissimo.com/BRAVISSIMO/ProductDetails.aspx&cid=Lingerie_Bravissimo+Sets&language=en-GB
Klart att du vågar visa sidan, den är precis hur bra som helst och det finns massor av omönstarde modeller att välja bland. Dessutom slipper ni ju gå i underklädesaffärar om ni tycker att det är obekvämt.
NokGroda,
kan du inte ge oss bilden på din bikini? Jag funderar själv över hur säsongens modell ska se ut just nu. Funderar på ett djuriskt tema á la www.bravissimo.com/BRAVISSIMO/ProductDetails.aspx&cid=Swimwear_Bikinis&language=en-GB ...men är intresserad av din toksnygga bikini också, jag kan ju ännu ånga mig!
Sporty goes goddamn sexy skulle jag vilja säga! I like!
Det blir mycket rump-hud då i din bikini förstår jag! Fint!
Ledsen Pöjk att vi snott din tråd, kanske har du haft lite nytta av våra diskussioner?
Victoria's Secret i all ära, men jämfört med AP så är de rätt snälla! Vill ni verkligen överraska era män så kan ni handla något från dem. www.agentprovocateur.com
Tyvärr har inte jag heller hört talas om att Victoria's Secret skulle gå att få tag på utanför staterna.
Japp! Inget man hittar på HM precis... Man kan misstänka att Janet Jackson handlat sina såna där bröstvårtstoppar på AP (ja, de hon hade på sig när hon "råkade" tappa en del av sin klädsel på den där stora idrottsgalan), där finns såna saker att handla om man har lust.
AP finns tyvärr inte i stora storlekar, det ser man ganska tydligt på modellerna... Tråkigt för jag är själv storbystad, men man kan ju alltid köpa sig en bröstvårtstopp eller ett par trosor eller ... en piska!?
Pöjk: Gå till en affär, det kommer säkert att vara riktigt kul för er båda!
Alla expediter jag har stött på i olika underklädesaffärer brukar vara väldigt tillmötesgående och proffsiga. Man behöver faktiskt ofta deras hjälp för det är inte ofta man hittar de där riktiga guldkornen på egen hand bland alla rader av, till synes, likadana vita spetsbehåar! De ställer aldrig några konstiga frågor som inte är befogade, tex vilket tillfälle man tänkt använda sin behå till, löpning eller party? Det spelar ju viss roll.
Jag tror helt enkelt att din fru, och du, får dras med de gamla underkläderna ett tag till om varken nätet, egenvirkat eller affär passar! Alternativet är att du köper något till henne på vinst och förlust och hoppas på att det passar, det kan ju vara värt ett försök, och hon kanske är förtjust i överaskningar?!