Underkläder...?
Förslag!
Kolla storleken på hennes favvotrosor o utgå ifrån samma modell. Inget bergsäkert tips men allti något om man vill pröva o överaska.
Förslag!
Kolla storleken på hennes favvotrosor o utgå ifrån samma modell. Inget bergsäkert tips men allti något om man vill pröva o överaska.
Jag tog med ett gäng underklädeskataloger till min tjej för nån vecka sen (finns en dyr butik nära där jag tränar)...
Tyvärr är det något jag kan få ångra då hon är underklädesfreak. Lägger flera 1000 på det varje år. Hon har prickat för dom som var ok... nu väntar hon på sin födelsedag! :)
...men vad gör man inte!!!
Jag skulle chansa o köpa själv på en affär. Passar det inte så kan ni ju gå dit o kolla. Jag gillar att överaska...
Risken finns att det rinner ut i sanden annars å då blir det ju inget. Om nu inte frugan blir överlycklig av att få gå i en affär med dig :)
Själv så är det inget problem då jag är intresserad av att knata runt i affärer! :)
..o som sagt, utgå isf på vad frugans underkläder har för storlek. Tänk på att titta på sånt hon använder så det inte är en gammal som är för stor/liten!