Underkläder...?
Victorias's Secret i USA har utförsäljning nu... ursnygga bikinis och underkläder. Älskar det här märket
www.victoriassecret.com/
Vad tycker ni??
Carma
Victorias's Secret i USA har utförsäljning nu... ursnygga bikinis och underkläder. Älskar det här märket
www.victoriassecret.com/
Vad tycker ni??
Carma
Nix, går inte.
Jag vill gärna köpa nu men det är lite knepigt med storlekar. Och det är inte heller värt att returnera med tanke på leveranskostnader.
Jag väntar nog 4 veckor till. Jag åker på semester & ska vara i USA (N.Y., Chicago, Dallas & kanske Florida) hela juli så jag hinner nog titta förbi Victoria's Secret.
NokGroda,
Vad pluggar du för något? *nyfiken* Jag är nämligen också stud.
Nej, inte vad jag känner till. Tror inte att det finns. Men de är superkända i hela världen, mest i USA. Borde nog finnas i London tror jag. Men jag inte sett...
Om ni bor i Sthlm så föreslår jag att ni går till Åhlens city. Där har de fina underkläder & ingen frågar något (för att det är så stort) om inte man själv ber om hjälp... till skillnad från NK som jag inte gillar alls. Alla är artiga och hjälpsamma men det känns så fejk allting. Ett snobbig stil helt enkelt.
//En f.d "östermalmare" som flydde från Östermalm för att hitta ett ärligare/lungnare boende.
stavfel... men men
Ni har pratat om underkläder hela dagen igår så jag var tvungen att shoppa idag. Det blev en del persikofärgade och vita så klart. Det blir modevisning när min kille kommer tillbaka
Wow, Jag vill också ha sådana ha ha ha
Mina favomärken är just chantelle, passionata & kalvin klein.
Ska tipsa min kille att gå tillsammans på en shoppingrunda.
*galen i underkläder*