• NokGroda

Underkläder...?

Pöjk: min pojkvän har pratat om att köpa underkläder till mig som en present (till sig).. och vi kom fram till att det bästa vore att göra en utflykt och gå tillsammans och shoppa underkläderna. för det är jättesvårt att hitta något som båda tycker är snyggt och som dessutom sitter skönt och allt det här är ju viktigt för att man ska använda dem mer än en gång.

så jag svarar inte på din fråga, utan ger förslaget att ni går tillsammans och köper underkläderna, som en kul grej tillsammans =)

• NokGroda

Pöjk: jag har ingen aning.. varken om man känner det på sig eller om det är vanligt.. men man vet ju på en gång om underkläderna sitter skönt eller inte. och hur sexiga de är lär du väl vara säker på iaf? hm.. jag vet inte. det finns säkert olika modeller som är olika bra till olika kroppstyper, men på bra underklädesbutiker vet personalen det här och brukar vara väldigt hjälpsamma när man frågar. =)

• NokGroda

The guy: hahahah! som man bäddar.. hihihi.. min kille gjorde nått liknande - visade mig en toksnygg bikini på en sajt och nu ligger den i min garderob och väntar på badsäsongen! =D

men det är ju väldigt uppskattat det är ett som är säkert.. snygga prestenter som dessutom är praktiska (på så sätt att man använder dem praktiskt ehm.. hmm.. ) - kan det bli bättre?!

• NokGroda

LisaML: haha.. ja jag kan visa bilden:
    www.ducati.com/MEDIA/ProductCatalog/m570266/98668702_L.jpg

den är klassisk, så jag bryr mig inte så mycket om hur modet blir i sommar. den är den mest vågade bikini jag någonsin köpt, dvs den är goddamn sexy. men sist jag köpte en med snören så älskade jag den tills den blev förstörd av vind och väder..

sist hade jag dock en med riktig bygelbehå.. det är ju skönt, men jag växte visst ur den. =/

förhoppningsvis kommer den här nya att passa oavsett hur jag far omkring med vikten.

• NokGroda

LisaML: tack tack! =D

och den är underbar på också ska jag säga.. jag trodde sådana där överdelar for omkring, men den sitter perfekt!

trosan är en sån där som är ganska smal baktill.. det är jag inte van vid så det känns lite konstigt när jag provar, men det är å andra sidan en sån skärning jag alltid beundrar när jag ser på andra, så.. det ska ju gå! hahah

• NokGroda

LisaML: jag har varit runt och tittat på sajten du postade och det var verkligen snygga grejer där! mycket finare än dem jag sett i affärerna..

• NokGroda

ja ojsan, det är så lätt hänt att man kapar tråden.. eller försöker.

LisaML: ja mycket rumphud blir det! men det är sexigt har jag hört.. från en pålitlig källa =)

• NokGroda

Carma: oerhört läckra. och dyra. det var LÄNGE sen jag köpte underkläder nu känner jag. kanske man skulle så ett frö i någons huvud om en ny snygg spetsbehå? hmmzi..

ja jag är ju student och arbetslös i sommar så några shoppingrundor kan jag inte kosta på mig på ett halvår. =(

• NokGroda

finns det inte någon affär som importerar här i sverige då? spec sthlm?

• NokGroda

ja jag har hört talas om victorias secret sedan jag var liten.. konstigt om de inte har återförsäljare här i sverige

• NokGroda

LisaML: oooh! wow! me likey!

• NokGroda

Pöjk: gå till en liten butik med snygga underkläder och stålsätt er innan ni ber om hjälp och råd. nätet går bort. man vill PROVA.

LisaML: men det verkar vara gjort för lite mindre boobies än de jag har? vet du något om hur de sitter?

• NokGroda

Pöjk: vad gör hon då? virkar? *ironisk*

• NokGroda

Debenhams i sthlm på drottninggatan är också grymisch. de har läckrare grejer än Åhléns, tycker jag.

• NokGroda

Pöjk: man brukar bli lycklig när man vågar be om hjälp faktiskt. personalen kan hitta guldkornen som någon skrev här och de kan säga till om man råkar ta fel vidd eller kupa för att man tror man är bättre på det än man är..

• NokGroda

Nicolee: men ett presentkort och fri shopping skulle funka misstänker jag? =P

Svar på tråden Underkläder...?