Inlägg från: EhjärtaK = sant |Visa alla inlägg
  • EhjärtaK = sant

Underkläder...?

Du verkar ju känna till hennes storlekar i alla fall - och det är ju en bra början!

Utgå ifrån den stil hon brukar ha och sådant som hon själv tycker är snyggt (om det är henne du vill glädja förstås ).

Boxer tycker jag är både bekvämare och snyggare än string. Eftersom hon har ganska stor byst så är det nog bra med en stadig/rejäl bh.

• EhjärtaK = sant

Pöjk:
    jomen, det förstår jag ju att du tittade i byrålådan . Min sambo har ingen som helst koll på vad jag har för storlekar....

Korsetter och torsoletter är ju förstås lite trixiga att köpa, särskilt om man är av den mer kurviga naturen. Där måste jag verkligen rekommendera Er att gå tillsammans istället (åtminstone första gången så hon får testa hur det känns).

Hoppas i alla fall att ni hittar något snyggt (vem som nu går ut och letar i affärerna ) !!

• EhjärtaK = sant

Jag skulle bli jätte glad om min sambo visade mig fina underklädessidor eller handlade till mig (förutsatt att han inte kommer hem med några extrema raf-set ).

• EhjärtaK = sant

Hm, det gick inte att direktlänka, men om man kopierar och öppnar det i ett annat fönster så får man upp en rolig grej i alla fall .

• EhjärtaK = sant

Jag brukar aldrig få "konstiga" frågor när jag provar underkläder. Precis som LisaML redan har sagt så får man jätte bra hjälp istället . Istället för att köpa något man TROR passar, kommer man troligtvis hem med något SOM passar perfekt.

Förresten, kan du inte introducera henne på BT - då märker hon att det är helt normalt att gå till en underklädesbutik .

Förresten; var får hon tag på sina underkläder i dagsläget då?

• EhjärtaK = sant

Pöjk:
    jag har tagit hjälp av bh-utprovning (Underfin - på Drottninggatan). De var verkligen jätte duktiga och inte så påflugna. Det är ju en förutsättning att man låter dem "känna" lite , men de var som sagt väldigt diskreta när de gjorde det .

• EhjärtaK = sant

Ett fint nattlinne kan också vara trevligt att få . Lite lättare med storleken!

Svar på tråden Underkläder...?