cambridge anhängare!
Jag har försök få tag på konsulenter där jag bor men det är typ omöjligt. Jag vill bara köpa påsar men här vill de även ha 110 kr för service, möten och invägning. Men jag vill bara ha produkterna.
Jag har försök få tag på konsulenter där jag bor men det är typ omöjligt. Jag vill bara köpa påsar men här vill de även ha 110 kr för service, möten och invägning. Men jag vill bara ha produkterna.
Hej!
Nu har jag äntligen fått tag i mina påsar och ska köra ren kur i två veckor från och med imorgon. Men det var svårt att köpa påsarna för konsulenten tyckte inte att jag behövde gå ner i vikt, blev lite paff där. Men jag fick köpa dem tillslut om jag lovade att inte utveckla något ätstöring=/ Så imorgon alltså, blir så peppad att höra alla här.
Och grattis Gloriousgirl, jag har röstat på dig oxå=) Är så otroligt imponerad av din totalomvändning, måste kännas så underbart.
Keep up the good work!!
Jo men du gjorde det och lyckades. Det är inte alla som tar steget=)
Får man äta äppelcidervinägertabletter eller andra kosttillskott när man går på ren kur?
Vad jag inte förstår med Cambridge är att man får bara i sig 400 - 500 kcal och om man tränar så gör man lätt av med det under en timme på gymmet. Funkar det iaf, kommer kroppen ändå i ketos??
Nu har jag genomgått min första dag och det har gått strålande. Men jag antar att det kommer att bli värre =)
Och visst hade jag rätt=) Klockan är strax halv två på natten och magen skriker efter något ätbart. Inte för att jag ska äta, jag ska köra på ren kur nu i minst 2 veckor. Har man bestämt sig så har man. Hur brukar ni lägga upp måltiderna när ni går på Cambride, tider ni äter alltså...?
Mno
Jag håller tummarna för dig, jag har precis klarat min andra dag och det har gått helt okej. Bara man klarar sig igenom de första dagarna så kommer resten att gå galant, hoppas jag=) Försök att se till att aktivera dig så att du inte tänker på mat. Gå och träna eller promenera. Läsa om andras solskenhistorier hjälper också så man håller motivationen uppe. Du kommer att klara det!! Hur mycket har du planerat att gå ner, ska du köra på ren kur?
Läste förresten i senaste numret av Fitness Magazine att det är farligt att dricka för mycket vatten. Pga att det kan skapa en obalans mellan saltnivåerna i blodet och vätska. Det kallas att man drabbas av vattenförgiftning, det kan leda till koma och ibland till döden. Men de skrev inte hur mycket som är farligt och att vanliga gymbesökare inte brukar drabbas. Jag bara tänker på att när man går på Cambridge så dricker man mycket, fast det är säkert ingen fara. Men lite orolig blir man =(
Mno
Har du fått tag i dina påsar?
Jag är nu inne på min tredje dag och vaknade i morse med magknip. Är det för att man dricker för mycket/lite vatten? Någon som har upplevt detta?