• Mno

Gloriousgirl:

Jag är oxå väldigt super peppad på detta!
    Men min Konsulent här i trakten var inte lika glad i att peppa mig så idag tog jag kontakt med en annan, hon verkar vara super glad i att hjälpa folk!
    Känns som jag är jätte taskig mot den andra, men jag fick inget förtroende för henne.
    Hon visste inte riktigt hur jag kunde för tag i produkten över sommaren å ville att jag helst skulle börja i augusti.
    Så jag köpte bara för två veckor å nu som sagt tog kontakt med en annan å har fått mycket positivare bild av allt!
    Känns underbart!

Min "nya" konsulent sa att man kan få dålig andedräkt av det om man kör ren kur.. har du haft dom problemen??

När man läser hur det har gått för dig blir man ju hur peppad som helst!

Hoppas det går lika bra med de sista kilorna för dig!!!!!

• Mno

SB_Helena:

Det låter skönt, då har jag nått att se fram emot!
    då har du fått den där överskottsenergin nu då??
    hihi.. det kan vara bra att ha!
    Hur fungerar detta med alkohol???
    Kanske inte är så bra att dricka när man kör på ren kur???

Får jag fråga?
    Varför började du med Cambridge egentligen??

• Mno

Oj, nu blir det svårt vid midsommarafton!
    Vi håller på att fixa en fest... alla kommer tr att man är gravid nu, attans!
    Jag har ju inte berättat för folk att jag dricker detta!

• Mno

Gloriousgirl :

Jag började igår... så detta är min andra dag! Jag har inte hållit på så länge så det är inte många som vet om att jag håller på med detta å jag hoppas att det kan förbli så!

Min konsulent skulle skicka med nån mint grej för dåligandedräkt, det var nog något nytt, är inte helt säker. Det var inga kalorier i det!
    Så jag får det på fredag!
    Hon är i för sig 10 mil i från mig, men jag tycker att jag måste känna mig bekväm när jag pratar med henne...

Varför började du med detta??
    Har du någon sporre eller var det bara för att du ville gå ner i vikt???

• Mno

SB_Helena:

Min fjärde dag är gjord snart!
    Det har faktiskt gått bra.
    Har varit trött på dagarna men hoppas att det ändrar sig snart!

Men nu till helgen blir nog svårast! Alla vännerna som ska grilla, men det är bara att bita ihop!

Hur går det för dig??
    Mår du bättre nu???
    När ska du väga dig första gången??

• Mno

SB_Helena:

Idag (min femte dag) har varit för jäklig!!!!! är sugen på allt å så är det lördag :o) vi fick åka till GeKås å köpa en resväska bara för att ha nått att göra och för att bli påmind om varför jag håller på med detta!!!!
    Alla äter gott å grannarna grillar.. man är sååååå sugen! Men jag har ju hållt mig i 5 dagar då kan jag allt hålla mig ett BRA tag tilL!!!!

Jag ska till å börja med gå på ren kur dom första 10 kg, sen får jag se...

åhh... 2.5 kg är väll inte illa????
    Jag hade vart glad i alla fall!!!!
    Grattis! Du kommer klara det!
    Vet inte om jag frågat innan ,men motionerar du mycket oxå????

• Mno

Ann_ie:

Din plan låter ju kanon, du har lite belöningar på vägen!
    Jag tror jag kommer att härma dig! För på midsommar vill jag gärna äta lite. Jag är inne på min 6:e dag idag! Så det är ju lagom med belöning på midsommarafton!

TAck för tipset!

• Mno

OJOJ!!! Alla har verkligen gått ner efter första veckan!
    Ska bli intressant å se om jag har gjort det!
    Ska väga mig på jobbet ikväll!!!!!
    JAg tror själv inte att dett ahar gjort nån nytta, för jag känner inget.. men men, jag håller ju tummarna i varje fall!!!!

HOPPAS det går bra för er denna veckan oxå!
    HÅLLER TUMMARNA!

• Mno

Vad kul att det är fler som börjar!
    Idag är har jag hållit på i en vecka! Det har faktiskt gått mycket bättre än vad jag trodde!
    Har ju gått ner 4,5 kilo! Så jag är mycket mer motiverad nu!
    Imon ska jag till mon konsulent å handla nya påsar, börjar bli äcklad av kakaosmaken nu!

Hur går det för er andra?????????

Näe, nu ska jag ta en promenad innan jobbet!!!
    Ha det gott allesammans!

Svar på tråden cambridge anhängare!