• Mno

cambridge anhängare!

FRU Elli:

Jo, jag hade faktiskt funderingar på det, men sen tänkte jag att vad 17, det är sommar då kan jag ju faktiskt unna mig grillat nån kväll då och då...
    jag går ju ner men lite saktare..sen sätter jag igång i sista veckan på Juli blir det.. GÖTT!
    Men tack för omtanken i alla fall!!!

Lonona:
    Köp absolut inte 1 paket av SAMMA SMAK! Det misstaget gjorde jag och nu klöks jg bara av att öppna kakaon...
    Men Kakaomint går bra.. den är god! Den ska vara SUPER KALL!!!

• Mno

Ann-ie:

Det gåt ungefär lika för oss...
    Nu äter jag för tillfället ett mål om dagen och dricker två... ska fortsätta så till sista veckan i Juli... sen börjar jag igen.... ska "bara" gå ner 10-15 kilo till...
    Hur lång tid kan det ta tror du???

Ska du äta helt nu efter torsdag eller ska du dricka med??
    Vi ska ut på semesterfirande här på fredag så då ska det bli en och en annan cider.... då måster jag ju äta... hihi..

• Mno

Ann-ie:

Min målvikt är RUNT 60... om jag trivs med 65 så är det okej... nu väger jag 76kg... så det är ju egentligen inte så långt kvar...
    Vad har du för målvikt??

• Mno

Ann-ie:

hur går det för dig nu??
    Äter du vanlig mat nu eller dricker du CK???
    Själv dricker jag två mål om dagen och äter ett mål vanlig mat.... ojojoj... det går sakta med säkert nedåt!!!

HUR går det för ER ANDRA??????

• Mno

i_nacka:
    Hur lång tid tror du det tar flr dig?
    Jag har 2 delmål. Jag har nått 1:a så nu har jag 10 kg kvar till 65 kg sen får jag se om jag ska väga 60kg eller inte.... jag är inte riktigt 100:a.....

• Mno

Idag börjar jag stenhårt igen efter en veckas MYCKET fuskande....
    Hoppas jag lyckas nu!!!!! Men jag har som tur inte gått upp nått under dessa dagar...

Hur går det för er andra??????????
    Håller tummarna...

• Mno

HUR FÅR JAG UPP MOTIVATIONEN IGEN???? Jag har fuskat i en vecka nu!!!!!
    Jag fattar inte, jag var ju så peppad innan... har ju gått ner 12 kg.. har ju bara ca 10 kvar... snälla!!!!! HJÄÄÄLP!

• Mno

Gloriousgirl:

Jag har startat med ck igen... började i helgen... det har vart rent förjävligt om man får säga så...
    Men jag har ju mitt mål... BALI nästa månad och bröllopet förståss som är nästa år..
    9 kg till! Sen är jag nöjd! tror jag!
    Men jag har ingen motivation.. jag är sur på min sambo som äter allt gott.. haha...
    Men jag måste ju ta tag i mig nu!

Men du har slutat helt med Ck nu eller??? Och bara äter?
    Jag längtar till jag får äta!!!!

• Mno

busmaja:

Om det går som det ska för mig så har jag gått ner ca25 kg på 3 månader till sista augusti.. men det är om det går som det har gjort hittills. Det kan ju börja gå saktare nu!

Jag började oxå med detta för jag vill vara fin till mitt bröllop som är nästa år!
    Ja, om man vill bli fin får man lida pin!

• Mno

genneth:

det har funkat bra för mig! Å när jag har ätit så har jag ätit onyttigt...
    men jag har fortsatt att gå ner....
    Hur lång tid beräknar du att det ska ta för dig att gå ner dina 12 kg??

• Mno

Genneth:

Hejsan!
    Jo, för mig går det nog bra antar jag. Sen den 6 juni så har jag tappat ca 14 kg. Nu har jag ca 10 kvar.. det känns segt kan jag ju tala om.
    Men om man vill bli fin får man väll lida pin som dom säger....

Hur kommer det sej att du har börjat med Ck??

• Mno

Genneth:

Tack!!! Jag kämpar å kämpar! Det är jobbigt, men det går om man bara vill!
    Kul å höra att man kan peppa andra....
    Det är bra sida att gå in å läsa på när man känner sig nere å vill ge upp!!!
    Jag håller tummarna för dig!!!!

Andersson:

Det kostar 450:- i veckan!!
    När hade du tänkt att starta???
    Håller tummarna!!

• Mno

genneth:

Oj, det har jag inte vart med om... dricker du tillräckligt med vatten tror du?

Hmm... hur går det för dig annars då?
    Jag håller med dig om att det är tråkigt med umgänget... men som du skrev.. det handlar ju bara om nån månad eller några veckor!

• Mno

Genneth:

Men 4 kg är ju inte illa.... kämpa på!
    För mig går det väll sådär... fuskade i helgen. Men nu kör jag ren kur augusti ut MINST!

• Mno

genneth:

jajamen, det man har gått upp är mestadels vätska och det kan bråmsa liiite på fettförbränningen, men inte mycket.
    Tack så mycket. Jo, du har rätt... trillar man dit så är det bara att resa sig igen och fortsätta kämpa!

Jajamen, nu kämpa vi på resten utav tiden! Det kommer att gå bra!
    Tack själv!!!

Hur har du det hemma... lever du ensam?
    Själv tycker jag det är super jobbigt på kvällarna när min sambo ska äta.. då är jag som mest hungrig.. det är värre denna gången än förra tycker jag!

Näe, nu ska vi kä,pa och tänka positivt!!

Svar på tråden cambridge anhängare!