Känner någon som jag...
Så kände jag i mitt förhållande i flera flera år. Var oxå otrogen men tyckte då att gräset inte var grönare. Talade aldrig om det för honom. Usch fy, jag vet att det var hemskt dåligt, men men. Det gick några år och allt kändes ganska bra. Tankarna fanns dock kvar. Vi gifte oss efter 11 år och allt var frid och fröjd. Utåt sett iaf. Min make anade ingenting. Ett halvår efter bröllopet gick jag ner 15kg och blev skogstokig kan man säga. Alla hämningar släppte. Denna gången märkte han att något var väldigt galet och jag talade om för honom hur det låg till. Vi skilde oss nästan på dagen ett år efter bröllopet.
Grejen för mig var att vi hade varit tillsammans sen vi var 15 och aldrig haft någon erfarenhet av någon annan tidigare (vare sig jag eller han). Nyfikenheten på andra blev för stor. Jag var inte lycklig med honom på andra sätt heller har jag insett så här i efterhand.
Kort sagt, man är inte riktigt lycklig och nöjd med tillvaron om man känner som du gör. Du kommer att vara otrogen så småning om. Du måste ta itu med problemet och verkligen känna efter vad du känner för din partner. Inte sopa problemet under mattan för en vacker dag smäller det.
Blev lite långt det här men jag får väl skylla på att det är mitt i natten:)
Lycka till!