• Carma

Pulverdieter och bantningsmetoder

Förstår inte varför människor blir så arga här. Får man inte längre skriva vad man vill?? Vi har ju yttrandefrihet i detta landet.

Elin 1, tack för dina råd. Jag föredrar också att äta rätt + motionera = mår bra! För de som funkar pulver - fine! Det är ju bara att gratulera att ni lyckats gå ned i vikt. Men snälla ni, va inte så arga! Jag kan tänka mig att humöret inte blir på toppen när man inte får i sig ordentlig man (är själv sån nämligen)... men men.

Elin1, återigen, bra råd!

Carma/ som har rätt att tycka.

• Carma

MimmMus: "Jag tror att alla ni som klankat ner på pulverdiet är tjockisar själva" - det var verkligen onödigt. Jag har varken för eller emot pulver iof. Men det känns så ointelligent.

Carma
    // 166 cm, 57 kg

• Carma

...när man inte får i sig ordentlig mat... skulle det stå!

Ok, flickor, be happy.

• Carma

Ok, jag kan tänka mig att det blir ett känsligt ämne liksom när man ska 10ggr/dagen förklara hur pulver fungerar.
    Men det är som politiken: vissa hejjar på röda & andra på blåa. Och alla har rätt att tycka vad de vill.

That's it.

Ush, gör stavfel & känner mig trött... Klockan är mkt...

• Carma

Elin1,

Vill du "bekänna" din längd & vikt? Är irrelevant iofs. Är bara imponerad av att du tränar 4ggr/v. Jag lyckas själv hamna på gymmet 3ggr/v. Nu har det varit lungt på den fronten i 2 veckor. Fullt upp med annat.

Kram
    Carma

• Carma

låter bra. go'natt allihopa!

Svar på tråden Pulverdieter och bantningsmetoder