Pulverdieter och bantningsmetoder
jag håller med Elin1 till 100%
Den enda metoden som leder till att man blir snygg, smal, muskulös och glad är rätt mat (ta bort sockret och ät lagom med fett) och motion regelbundet. Rör på er!
jag håller med Elin1 till 100%
Den enda metoden som leder till att man blir snygg, smal, muskulös och glad är rätt mat (ta bort sockret och ät lagom med fett) och motion regelbundet. Rör på er!
Jag gick ner 10kg med pulver sen gick jag upp 30kg + dom jag gått ner alltså 40kg, som jag kämpar med nu.
har gått ner 3,2kg på en och en halv vecka med träning och bra kost och det funkar.
om jag ute druckit pulvret hade jag inte gått upp 40 j*vla kilon.
Jag kopierade bara det ein1 skrev.
och håller med henne.
och jovisst tror jag att ni motionerar.........
ute=inte
och elin1 ska det stå och inte ein men det fattade nog alla endå
K.C
tyvärr måste jag säga att just det pulvret jag drack (nature own) förstörde för mig rätt mycket efter pulverdieten, visst är det jag med på egen hand men måste säga att det var genom dieten som jag gick upp så fruktansvärt +30kg på 3 månader....
MimmiMus!
tack för att du hejjar på mig
ja..jag åt bra mat och i bland onyttigheter, ibland mer ibland mindre..
nu mår jag mycket mycket bättre med bra kost och motion, och ingen skrikande mage
suck!!
Som jag skrev tidigare, så åt jag bra mat, ibland godsaker, mer ibland, och ibland mindre, ingen pizza dagen efter pulverdieten, utan började med frukost en vecka sen mera lunch osv.
alla har vi olika erfarenheter, men från min sida så är nature own ren sk*t, och några kompisar/familj, har fått värre saker än att gå upp i vikt, fått problem med tänder, tarmar i magen. m.m.
Så jag håller mig helt fast till att bra kost och motion är det bästa, mår bra, är inte sur/hungrig, går ner (rätt) så mycket på kort tid.
visst är det kul med vissa som har gått ner med pulverdiet och det gått bra för, med cambrigde.
men just det pulvret jag använde var sk*t.
MimmiMus & Gloriousgirl tycker jag är jätteduktiga som har klarat av att gå ner med cambridgekuren.
just det pulvret jag drack blev det på nåt sätt att jag gick upp i vikt väldigt snabbt vad jag än åt till en början, sen åt jag mer godsaker, för jag satt hemma hela tiden och hade godiset som en vän. vet att det beror på det att jag är så överviktig nu, men innan pulvret, så gick jag inte upp någonting var arbetslös då med, åt godis då med ,men stog kvar på samma vikt ända till jag gick ner med nature own, och sedan gick upp vad jag en åt *nästan*
det jag skrev om af att det var pga av dom jag mådde dåligt, och tröståt, men insett nu, att jag inte ska göra mig illa på det sättet.
nu mår jag rätt så bra, eftersom jag tar hand om mig mer på bättre sätt, är fortfarande arbetslös och har det jobbigt med det, men jag försöker att kämpa på....
The Fairy Tack
K.C
till en början åt jag fisk/kyckling, fullkornpasta/ris talriksmetoden massa grönsaker.
sen efter ett tag började jag äta godsaker men höll fortf, till bra mat. Sen senare efter dom där 2-3månaderna började jag äta rätt mycket godsaker, ibland fet mat.......