• tvillingsjäl

Pulverdieter och bantningsmetoder

Jag tycker inte heller att man behöver vara så arg...för har man rätt att skriva att pulverdieter är bra så har ju andra rätt att skriva att dom tycker att den är mindre bra!? Allt handlar ju om vad man själv har upplevt, jag personligen har provat pulver och tycker inte att det är bra, man blir trött och grinig, saknar att äta vanlig mat osv...så för mig funkar vanlig nyttig mat och bra med motion. Då inte sagt att jag vill klanka ner på någon annan men är det inte så att även om man äter pulver nu och mår bra av det så måste man ju tillslut lägga av med det och börja med vanlig mat...hur kan man få en bra syn på mat och lära sig ett hälsosamt sätt om man bara dricker pulver? Bara nyfiken hur ni som dricker det har planerat allt...

Slutligen...alla har rätt att försöka gå ner på sitt sätt men alla har oxå rätt att säga vad man tycker, blir man arg på andras åsikter så kanske man inte ska skriva alls? Lycka till alla men sköt om er!

• tvillingsjäl

Jag menade inte heller att ALLA är arga men jag menar att det behöver ju inte bli så hätsk stämning..men det verkar bara som att vissa tar åt sig så mycket och som jennie med ie menar reagerar så starkt på vissa inlägg. För egen del försöker jag inte alls vara "snusförnuftig" som du kallar det men jag tycker att jag har rätt att säga vad som passar mig precis som du har rätt att säga att pulverdiet funkar för dig, vem här inne har för den delen rätt att säga vad som är rätt eller fel när det skiljer sig från person till person? Vi som inte förespråkar pulverdieter tycker jag inte alls försöker tala om vad ni andra ska göra utan delar med oss vår åsikt, många har ju erfarenhet av pulver...Men detta ämnet är verkligen en "het potatis"

• tvillingsjäl

Precis Ellte!

Jag tror säkert att det kan vara en jättebra kick att få igång viktnedgången men att det är viktigt att ha en fortsatt plan på ett hälsosamt liv! Grattis till dina framgångar!

Svar på tråden Pulverdieter och bantningsmetoder