Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Hallå på er! Tänkte starta en liten viktdagbok. Jag ska skriva hur min resa mot viktnedgången går. Vill ner ca 13kg på 9 veckor. Men är nöjd i fall man skulle gå ned 10kg. Ska träna, gå på promenader. Och äta rätt. Startade i söndags med mitt nya liv. Vägde 70kg då jag startade!!! Och vill ner till 57-55kg.
    Ha det fint allihopa!

• Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!
  • Lilla päronet

Idag var jag på en promenad. Och gick i en timme. Nu ska jag iväg snart och träna. Ska cykla med motionscykeln i 1 timme. Och göra magövningar och sånt.
    Känner mej pigg idag :)

SB_Helena: tackar, det behöver jag :)

Carma: Jag är 1.67cm lång. Hur så?? Bra håll tummarna för mej :)

SYL: Tack för all tips. ;)

• Lilla päronet

TärnanMalin:
    Va glad jag blir att det finns någon med samma situation som jag :) Självklart ska vi peppa varann. Vi SKA klara det. Nu känns det lättare på något sätt, när man har någon med samma situation.
    Hoppas att det går bra för dej. Idag ska jag iväg på en studentfest, så då lär det bli lite alkohol. Men jag köra ett hårt träningpass snart, så man bränner lite kcal ;) Hoppas att det går fint än så länge. Lycka till och så hörs vi snart!!

• Lilla päronet

Carma: Förstår exakt va du menar, men just nu så känner jag att jag jätte gärna vill ner i vikt till resan, så jag hinner inte med en långsiktig metod. Jag kommer att äta så nyttigt som möjligt och träna, + promenera!!!

• Lilla päronet

Idag har man tagit en promenad! Gick i en timme!! Ska träna ikväll :) I helgen va jag på student fest. så Jag mådde inte så bra i går. hahaha. Men jag hade roligt. Ska inte dricka alkohol nu på ett tag. Vill ju ner i vikt. Hoppas att vågen visar på 69kg till söndag. Håller tummarna!!

• Lilla päronet

Hallå! Jag har funderat på att börja äta nån slags pulver, typ naturdiet eller nåt sånt. fast jag har tänkt att byta ut 1 måltid varje dag. så kanske det går lite fortare!! va tycker ni om det???
    Idag har man inte hunnit med nån slags motion. har jobbat hela dan och jag är såå trött nu. Jobbade 10tim. så imorrn ska jag träna lite extra. Kram!!

• Lilla päronet

Suslof: Va härligt att du har gått ned i vikt. Det va roligt och komma in och få läsa va du skrivit. Man blir peppad. :)
    Så va har du gjort för att gå ned i vikt??
    Har du tränat och så lr? Bra jobbat :)

Snart ska jag iväg och träna. Tänkte jogga!
    Jag ska börja äta naturdiet imorgon, ska byta ut middan till det!! Så får vi se om det rör sej mera. Jag har inte vägt mej än, men jag känner på mej att det har rört sig!!! :)

• Lilla päronet

Jaha då va det fredag igen :) Och det är såå fint väder här ute. Solen skiner så fint, hehe ;) Jag känner mej lite hängig idag. Ska nog tare lungt med träningen idag. Och bara ta en promenad.

suslof: Låter bra, duktigt av de att promenera varje dag. Det försöker jag också göra. vad är "Pharma diet" för nåt då?? vart kan man köpa sånt??
    Ha en trevlig helg på dej tjejen! =)

• Lilla päronet

Suslof:
    va roligt att vågen har rört sig :) alltid roligt att höra. :) Man blir peppad av dina resultat. Denna helg har inte gått så bra för mej. har ätit en massa och druckit vin :( Ångrar mej såå djupt men nu är det skärpning som gäller. Och det menar jag!
    jag ska börja cykla med motionscykeln varje dag så jag bränner 1000kcal. Sedan ska jag ta långa promenader. Jag har börjat göra situps nu också. Vilken magvärk jag har nu, hehehe.
    Forsätt gärna skriva det är peppande.
    ha det fint gumman! Kram!

• Lilla päronet

Suslof: Känner att man har lite ångest efter denna helg. hehe.
    men imorse satte jag mej på cykeln och brände mer än 1000kcal. Känner mej nöjd efteråt. Funderar på att cykla på motionscykeln igen efter jobbet. annars tar jag en promenad. :) Hoppas att det går fint för dej. Under midsommar kommer jag att täffa familjen. så det blir en prövning för mej med. Sedan ska vi kanske åka på kryssning från lördan till söndan. Men jag ska kanske inte med. Men i fall jag ska med så ska jag ta det lungt med maten och det!!! Ha det så bra så hörs vi!! KRAM!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!