• CurlyGirl

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Har läst om era insatser och blivit inspirerad! Kämpar själv för att bli av med det där extra som satt sig runt mage och lår under samboskapet. Har gått ner från 65 till 62.4 och vill ner under 60, gärna 58. Trodde att jag gått från 63 till 60 men så köpte jag en ny våg och blev glatt (nää) överraskad. 29 kronors vågen från IKEA åkte i soptunnan med ens.
    Vill vara nere under 60 kg efter semestern. Vore kul att komma brun och fräsch till jobbet den 8/8, skulle nog sparra mig inför den långa hösten!
    Hoppas att det är OK att jag hoppar in i er tråd.
    Lilla päronet och ni andra, kämpa på!

• CurlyGirl

Vad duktiga ni är som trampar så mkt!
    Måste också få mer fart under fötterna, men det är extra motstånd när det är så här varmt, puh!
    I augusti förnyar jag mitt Friskis & Svettis kort, så då kan jag börja bränna mera. Nu blir det mest promenader.

Tjuvvägde mig imorse fast jag lovat att vänta till onsdag. 61,4 kg !! Glad!

"The diet" går bra. Frossar i jordgubbar och melon när suget dyker upp!

Hur äter ni? Jag äter tre mål; frukost, lunch och middag. Nu när det är varmt blir det oftast bara lagad mat till middag. Sedan klämmer jag i mig frukt mellan lunch och middag, samt på kvällen om jag är hungrig. Det jobbiga blir när semestern är slut. På jobbet är det förmiddagsfika med nybakat bröd och eftermiddagsfika med kakor och ibland bullar. Får stålsätta mig!!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!