• H3l3na

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Hej hopp tjejer!

Jag har läst igenom er tråd och blir verkligen inspirerad, hoppas jag får joina er här också=)Jag har under ett års tid gått ner från 104 kg till nuvarande 77,5 kg men jag vill ner till 69 kg, så det är några kilo kvar. Men det känns som om motivationen börja svikta lite. Och jag har satt som mål att gå ner till 74,5 tills den 3 aug, åker på semester då. Men jag tror inte jag klarar 3 kilo på 11 dagar, men jag ska försöka. Har ni några bra tips? Annars så tränar jag mycket, 6 dagar i veckan och då minst 2,5 h och äter en låg GI kost, men äter onyttigt när jag blir sugen...Kanske inte så bra, men jag försöker äta så nyttigt som möjligt...Ja det var min historia det=) Ni är jätte duktiga, kämpa på !!!

• H3l3na

Alexi
    Det är som sagt bara att ta tag i det, när man verkligen har bestämt sig så är det bara att köra. Jag håller tummarna=)

• H3l3na

Lilla päronet
    Tackar för det vänliga mottagandet=) Jag har ju som mål att försöka gå ner 3 kilo tills den 3 aug när jag åker på semester så jag försöker oxå träna MYCKET. Normalt brukar jag bränna 2000 kcal på 3 timmar men för närvarande är mitt gym stängt tills nästa måndag så jag var på ett annat gym idag, men där brände jag bara 1500 kcal på 3 timmar..Konstigt=) Och ärligt talat orkade jag inte träna mer än så. Tycker du är jätte duktig, ska kanske också försöka dela upp träningen under dagen, 2 timmar på morgonen och 2 timmar på eftermiddagen...kanske bli lättare så. Jag är förresten 23 år och bor i Gävle så inte så långt ifrån er andra, men jag är från Mariefred=)

Många kramar till er alla!!!

• H3l3na

Lilla päronet
    Brukar du få frossa när du tränar så där mycket?

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!