Lilla päronets viktdagbok!!!!
Hej på er
jag har varit lite passiv och läst hur det har gått för er tjejer. Till slut blev det så motiverande att jag själv satt upp ett mål, kanske lite väl tufft. Jag tänkte mig gå ned 14 kilo på 18 veckor. En vecka har redan passerat och jag är alldeles för feg för att köpa en våg. Är en före detta bulimiker och bara ordet våg är en plågoande. Jag vet inte om jag är helt fel ute men kanske kan få lite tips av er. Jag äter mellan 900-1100 krlorier per dag. Lite kolhydrater (knäckebröd) och mycket protein (kyckling och ägg). Till detta så går jag 5 km varje morgon fem dagar i veckan innan frukost. Kör ett konditionspass 2-3 gånger i veckan och ett styketräningspass 2-3 gånger i veckan. Jag har idag ett BMI som ligger på 25 och enligt dem är jag överviktig. I helgen köpte jag ett bar ursnygga byxor, 2 strl för små som är mitt mål. Gör jag rätt eller borde jag ändra på något? Tror ni att det går att få bort 14 kg? Tror jag behöver lite vägledning på vägen för att känna mig säkrare på mig själv såhär i början.