Lilla päronets viktdagbok!!!!
Lycka till=)
Lycka till=)
Lilla päronet
När jag menade frossa så menade jag om du fryser mycket=) För det gör nämligen jag, helst på kvällen. Idag körde jag 3 h på trappmaskinen, men brände bara 1800 kcal...kommer inte upp i mer och klarar inte träna mer än så. -1.5 kilo är ju kanon, tyvärr kan inte jag väga mig förrän samma dag jag åker så jag hoppas jag kommer ner i mitt mål. Åker nästa onsdag ner till Västkusten, ska bli kalas=) Själv då, vart åker du någonstans?
Lilla päronet
Jag hade bytt alias med mitt gamla kom tillbaka...h3l3na som skriver
Alla har ju sina uppgångar och dalar, för alla vet att det inte är lätt att gå ner i vikt eller förändra vanor som man har haft länge. Men tänk på att ett kilo fett är 7000 kcal så du kan omöjligt ha gått upp allt igen. Men vänta några dagar innan du väger dig för du kan ha samlat på dig en massa vätska som försvinner efter några dagar. Vi vet precis alla hur det är och lider med dig, men det är bara upp på hästen igen. Sedan sägs det ju att en ätardag sätter igång förbränningen igen, det gäller att chocka kroppen. Lycka till!!!
Härligt HippieJo, vad är din hemlighet??
Jag är helt slut;-D Hade vilodag igår så då tänkte jag köra lite extra idag. Det resulterade i 4,5 h på gymmet. Fast jag mådde väldigt bra efteråt, annars brukar jag må illa när jag tränar på fastande mage, men inte idag inte... Men nu känns det i kroppen.
HippieJo
Hälsofarligt?? Jag har hört att den bästa fettförbränningsträningen är när man tränar innan frukost då glykogendepåerna (eller hur det stavas) är tomma. Fast jag vet att man ska köra lågintensivt och högst i 1,5 h. Jo fast 4,5 h är och ta i, det blev lite mycket idag jag vet =/ Men jag känner mig bra och äter bra. Det är som att springa ett maraton, ungefär... Har tränat innan frukost i flera veckor nu och jag känner inte av något dåligt. Men det är bara 5 dagar kvar till semestern och då tar man ju i lite extra
HippieJo
Vad söt du är som bryr dig, men jag är medveten om riskerna...Må illa brukar jag gra ibland för att man inte har ätit på länge, när man känner sig tom i magen. Men jag gjorde inte det igår och det kändes hur skönt som helst. Men jag tror det berodde på att jag hade laddat upp med kolhydrater kvällen innan. När jag menar något dåligt menar jag mer sympton på överträning som sömnproblem osv och det har jag inte stött på (ta i trä). Apropå att bryta ner musklerna så tar jag kosttillskott som ska motverka detta och jag hoppas att det funkar
Gloriousgirl
Jag studerar på Högskolan i normala fall men nu har man ju sommarlov. Men det beror på vad man prioriterar, självklart!!
Har inte bestämt mig om jag ska bege mig till gymmet idag....måste tänka lite =)