Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Idag är det sååå varmt. Känns jobbigt att jobba, jag slutar redan vid 2 idag, sen ska jag hem och träna. Jag känner inte alls någon lust idag, pga värmen. vill bara ta det lungt. Men jag vill verkligen hålla mitt mål. Nu ska jag forsätta att jobba. skriver kanske ikväll! Hej än så länge!!

• Lilla päronet

Suslof:
    Det måste har varit skönt att bada! :)
    Jag hinner inte att bada nu när man jobbar och så. Måste hinna med att träna och fixa mat. Så det hinner bli sent innan man är färdig. Men i helgen blir det garanterat bad :) Imorgon kväll ska jag på en grillfest men jag ska inte dricka någon alkohol alls. Ska bara äta lite mat. Det får räcka gott och väl.
    Kramis på dej!!!

• Lilla päronet

Äntligen är det fredag. Det ska bli mysigt med grillfest ikväll. Jag tränade tidigt imorse, va ganska trött men det gick undan. :) Jag hoppas på en den bra viktnedgång på måndag. Kram än så länge!!

• Lilla päronet

Idag var det vägdag. Och jag har gått ned 1 kg under veckan. Totalt har jag gått ned 5kg på 3 veckor. Jag känner mej riktigt nöjd :) Jag hoppas på att gå ned 2kg under den här veckan. Men man får se hur det går.

HippieJo:
    Härligt att du har haft en trevlig semester :) Visst har det varit en riktigt härligt väder?? Jag har njutit av det, heheh. fast jag fick en liten bränna igår :( Det gör ont nu. Igår var det min första vilodag från träningen på 3 veckor. Kändes skööönt att slippa träningen en dag, hahaha. Jag ska snart sätta mej på cykeln igen och trampa på. Forsätt kämpa tjejen. vi kommer klara det!! KRAMIS!

• Lilla päronet

HippieJo: Det stämmer att jag är 21 år.
    Så är du också 21år?? Jag känner mej nöjd med mitt resultat. och jag SKA klara resten av biten, hehehe.
    Hoppas att det går fint med det nya jobbet :) Idag var jag ledig från jobbet likaså imorrn. Nästa vecka börjar min semester. Längtar till det.

Suslof: japp jag är jätte nöjd. Och jag verkligen forsätta att kämpa. När det gäller din lilla sista bit kvar så kommer att släppa snart. Ha tålamod så ska det nog gå ned. :)

tohigh:
    Svårt att säga hur mycket man kan gå ned på 2 veckor! Jag tror att du kan gå ned 4kg på 2 veckor med nutrilett. Men det är ju så olika från person till person. Prova på så vet du hur det går. Hoppas att det går fint för dej! Har du börjat med nutriletten än?? eller ska du börja snart?? Tycker det är bra att du motionerar för det ger mera resultat då!! Lycka till!!!

• Lilla päronet

Imorse tränade jag innan frukosten, hade inte aptit när jag klev upp. men blev hungrig efter jag hade tränat. Ska köra ett träningpass ikväll med.
    Om 4 veckor åker jag utomlands och jag vill gå ned minst 5kg till dess. Hoppas att man klarar det. Håller tummarna!!
    jag ska har tänkt att motionera så mycket som möjligt. Hej än så länge!!! Kram!!!!

• Lilla päronet

ojj idag har man bränt 2000kcal genom motioncykeln. Är ssååååå nöjd, hahaha.
    Imorrn ska jag nog göra likadant. :) Om man nu orkar med det! ;)
    Jag köpte en glass till mej idag. Åhhhh va jag njöt, hahahha. Den va såå god. har ingen ångest över att jag åt den men det kanske va onödigt. Skriver mera imorrn!!

• Lilla päronet

Idag har det varit en bra dag. :) Jag har tränat 2gånger idag med :) Och självklart brände jag över 2000kcal. Jätte härligt!
    Imorrn ska jag nog bara köra en träningpass. Det beror på om jag hinner med 2 gånger eller inte?! Har en massa ärenden då!

Suslof: Har din vikt rört sig neråt än??? jag hoppas det!!!

HippieJo: Hur går det??

KRAM PÅ ER!

• Lilla päronet

tohigh: ska du då börja med någon av dom metoderna då? Man kan ju alltid testa! Va är det för slags metod då??

Suslof: GRATTIS, roligt att du har gått ned:) Är du nöjd nu då?? =) Kram!!

Fokus: Det tar ca 2 tim och 40 min för mej att bränna 2000kcal, men jag brukar då cykla i 2 omgångar. Ibland kan det ta lite snabbare än så, men det beror mycket på hur pigg jag. Imorse brände jag 1000kcal på 80min, och igår på 70min. Det är såå olika. Jag brukar cykla snabbt då jag känner mej pigg och när jag är små trött brukar jag ta det saktare!!!! :)

HippieJo: GRATTIS till dej med. Härligt att du har gått ned till 58kg. Jag blir såå avis på dej. vill också väga så lite. hahah. Men jag kommer nog ner dit snart jag med. Längtar..Ska bli roligt att se hur mycket jag väger på måndag. Fick lust att väga mej imorse, men jag höll mej från vågen. ;) Kul att höra att jag inspirerar dig. Nu har du ju inte alls så lång bit kvar ner till 55kg. Hoppas att jag också är där snart. Men jag ska tålamod med det. Jag hinner nog inte ner 50sidan till resan, men jag ska forsätta när jag kommer hem. Kram på dej gumman!!

• Lilla päronet

Imorse va jag ganska trött när jag cyklade, men det gick undan :) jag ska ta en promenad senare. På kvällen ska kanske köra en gympa pass. Jag har en kassett hemma som är bra. Ska nog köra den gympa passet. Tränade förut till den, och då fick man världens träningvärk i flera dagar. hahahah!!!
    Kram en bra dag allihopa!!!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!