Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

Tohigh: Roligt att höra att du har gått ned :) Hoppas att det forsätter lika bra.
    Lycka till med soppdieten.

ia: Lycka till!! Det kommer gå bra ska du se. Det gäller ju att komma igång. Och när man väl har gjort det så går det bra!
    Läs gärna hur det går för mej och rapportera hur det går för dej ;)

Ha en trevlig helg tjejer!!

• Lilla päronet

HippieJo: Åhh kul att du har gått ned ännu mera. :) Ett stort grattis till dej gumman!
    Jag väger mej på måndag igen så får man se hur vågen har rört sig. Håll tummarna för mej att det blir ett fint minus, hehe.
    *kramar till dej*

ia: Låter gott med jordgubbsdrinken :) Kanske man ska testa.

CurlyGirl: Håller med dej om att man vill komma brun och fräsch till jobbet efter semestern. Kämpa på så blir det fint resultat.

Mimmi27: Du får mer än gärna hänga på här!
    alltid kul med lite mera folk. Hr länge ska du äta nutrilett?? Går det bra??
    Jag fick en hel paket nutrilett liggande här hemma, men det har aldrig blivit av att man har börjat äta den. Men tycker du att det funkar bra lr??
    Forsätt att kämpa!

Ha det fint i helgen tjejer. KRAM!

• Lilla päronet

Jaha då var det dags för en yttligare träning. Tänkte hoppa på cykeln strax och cykla. Är JÄTTE trött idag. Men jag ska kämpa på och tänka på resultaten som kommer sen. ;) Igår va jag på en grillfest och jag va jätte duktig. Åt inte alls mycket. Och höll mej undan från chipsen och ostbågarna. Känner mej såå stolt. hahaha. Min favorit är ju ostbågar. och gissa vad man har saknat dom.
    Men men nu ska jag trampa vidare :)

Ha det fint och skriv mer än gärna!!

• Lilla päronet

ia:
    tackar tackar :)
    När jag blir sugen på att äta något fast jag inte är hungrig så brukar jag tänka på mitt mål, och hur mycket jag verkligen vill gå ned i vikt. Det brukar hjälpa mej.
    jag har blivit hård mot mej själv. Har slutat småäta som jag gjorde förr. Så fort jag va hungrig och maten inte va färdig så gick mani kylskåpen hela tiden. Och fast man har ätit mat så gick jag alltid och smååt. Men den biten har jag blivit duktig med. Det gäller ju att man sätta upp mål och verkligen hålla sig till det.
    Min vilja att gå ned i vikt är såå stark.
    Hoppas att det går bra för dej tjejen
    Kämpa på, vi klarar det. eller hur?? heheheh. :) Kram och ha det så bra!

• Lilla päronet

Kvällen är ung. Och jag har nyligen ätit middag. Måste erkänna att jag är lite sugen på godis. Men jag ska KLARA det. Jag behöver inte sånt, klara mej utan det, hahaha. Funderar på att gå ut på en promenad. Då kommer tankarna på något annat + att man får lite extra motion på köpet, :) Längtar tills min vägdag, hoppas att det har rört sig. hoppas på att man har gått ned 2kg. Men man får se framöver hur det har gått denna vecka.

• Lilla päronet

ia:
    Grattis!
    wow, roligt att du har gått ned i vikt. Sånt är alltid roligt att höra ju.
    Det va meningen att jag skulle gå ut och promenera men det blev inte av, istället så tog jag en till cykel pass och brände yttligare 1000kcal, så idag har jag bränt sammanlagt 2200kcal. :) Imorrn ska jag nog ta det lugnare. Men jag har svårt att låta bli den där motioncykeln, hahaha.
    jaja men hoppas att det går bra på jobbet!!
    Kram kram!!

• Lilla päronet

ia:
    Det är bara ta fram cykeln och trampa. Det spelar ju ingen roll om den är ny eller ej, hehe. Så länge man har en så är det ju jätte bra. Va bra att du höll dej ifrån något inatt då du jobbade. ;)
    Forsätt kämpa, du är duktig.

HippieJo: skönt det måste vara när vågen rör sig neråt. Imorgon är det dags för min veckovägning. Låter kul med dans. Jag skulle gärna också börja dansa. Älskar att dansa. gick på dans när jag va yngre. Men slutade. tröttande då ett tag, men nu vore det inte helt fel att börja igen. Fast jag skulle vilja dansa salsa och sånt. Kan dansa det redan nu, men det är jätte bra träning tycker jag. ;)
    Kramis!!

Hur går det för er andra???

• Lilla päronet

:( Jag kommer med jätte tråkiga nyheter. Vägde mej imorse och jag hade inte gått ned något. Står på exakt samma som förra veckan. Och det är 68kg. Men det konstiga är att jag har minskat 5cm runt magen och 5cm runt rumpan endå så har inte vågen rört sig. Det är såå skumt ju. Men men vem vet man kanske rasar snart. Jag ska ha tålamod och inte ge upp. Jag va bombsäker på att jag hade gått ned i vikt eftersom jag känner på kläder att dom blivit lösare. Men nej inte blev det någon minus för min del.

HippieJo: 2kg på 1 vecka är ju fint!! Tycker det är jätte bra. :) Vill du gå ned mera i vikt lr?? KRAM!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Jo det stämmer nog det du skriver.
    Och jag vill ju också bygga muskler. Ska prova med cykla lättare. Jag vill helst bränna fett först sedan börja bygga muskler.
    Men jag har tålamod. Jag tror att jag kommer att gå ned i vikt. Det kommer..:)
    Idag cyklade jag lätt och det gick bra, man blev inte heller såå trött i benen.
    nee nu ska jag vidare!! KRAM!

• Lilla päronet

glömde nämna att jag brukar stå still ibland och sedan gå ned mycket veckan efter. Så jag tror det kommer. Känner igen det här sen förr när man gick ner. Tålamod är det som gäller för mej.

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!