Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

ia:
    Japp 5cm i båda midjan och rumpan.
    mm ska nog minska motståndet på cykeln.
    Får se hur jag gör.
    Roligt att du också har gått ned. Måste vara en skön känsla. :)
    Va är din målvikt?? Kramis på dej!

• Lilla päronet

ia:
    Jo det viktigaste är ju att det känns. Det är ju det viktigaste och att det syns att man har blivit mindre, hehe. Jag har fått en känsla att jag kommer gå ned till imorrn. Hoppas den känslan stämmer. ;)
    Hmm va menar du med " kanske inte gjort nummer 2 ??" Förstår inte riktigt va du menar, hehe. Är lite trögfattad ibland, hahaha.

Men men tycker ni tjejer är sååå gulliga när ni försöker trösta mej, det hjälper!!
    KRAM TILL ER BÅDA!!!!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Dina tröstande ord hjälper jätte mycket :)
    Ha en fin kväll tjejen!!

• Lilla päronet

Hejsan!
    Idag blev det 2 cyklingpass. Känner mej piggare och piggare för varje gång jag tränar. Fast man är ganska hungrig oftare dom dagarna man tränar 2 gånger.
    Idag var jag sååå sötsugen, men det gick över då jag drack kaffe. Jag tycker att kaffe brukar hjälpa mot sötsuget!!

KRAM!

• Lilla päronet

Wohhooo ställde mej på vågen imorse och vägde 67kg. allstå -1kg. guuud va skönt. hahaha. Nu forsätter jag köra på!!

ia:
    hahah ok då förstår jag vad du menar :)
    Tränade nyss, och jag cyklade med lätt mostånd. Det gick bra. Nån gång gör det inget om man äter mer än vanligt. Frossa får man göra då och då. Bara man tar igen det. Och du har varit duktig tjejen. Du hade ju gått ned 2kg så lite belöning fick du, heheh. ;) Får man fråga hur gammal du är?? Är lite nyfiken. :) Kram på dej!

HippieJo:
    Förstår exakt va du menar. Känner detsamma.
    Är såå glad att det släppte på vågen.
    Kram på dej tjejen!

ha det fint nu på er så hörs vi!!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Jaa det är så härligt när man ser resultat.
    Man blir peppad av att vågen rör sig.
    Nu ska jag inte väga mej igen först på måndag. Om jag nu kan hålla mej. hahaha.
    Hur går det själv då?? har det rört sig nåt?
    Imorse va jag så seg när jag hoppade på cykeln, sköönt att det är över nu :)
    Tränade 2gånger igen igår. Har svårt att hålla mej från den där cykeln, hahah.
    Tog också en promenad på 1 timme. När dagen va över så blev man så nöjd när man vet att man har varit duktig när det gäller motionen.

KRAM PÅ DEJ!!!!!

• Lilla päronet

ia:
    hehe, jag kommer nog inte heller gifta mej på ett tag ;) Jag är 21år. Tiden går fort efter man har fyllt 18år tycker jag. :)
    Nu ska jag ut på promenad. ha det fint tjejen. KRAM!

• Lilla päronet

vårbrud-05:
    Jag brukar väga mej en gång per vecka. Men ibland kan det hända att det blir fler gånger. Va det gäller att ha en ätardag per vecka så kan det hjälpa. Jag har hört av många det höjer förbräningen. Får se hur man gör framöver. tack för all tips :)
    Ha det bra ;)

HippieJo: Försök att inte väga dej varje dag, för då kan det hända att man blir besviken. :) i alla fall så är det nog bara vätska som du har gått upp i.
    Kram på dej gumman, forsätt att kämpa för det gör jag ;)

• Lilla päronet

ia:
    Jo jag började på 73kg. Jag väger nu 67kg.
    jag har gått ned 6kg på 4 och en halv vecka. Är helt ok!!
    Och jag vill ned till 55kg ungeför. Är såå svårt att säga hur mycket man ska ned. Beror på när man blir nöjd ;)
    Kul att du är nere på 55.8kg.
    Fiint med glada nyheter tjejen :D
    Kämpa på vidare!!

HippieJo: Jag bor i eskilstuna...Vart bor du då??? Är lika nyfiken, hahahah :D
    Håller tummarna för att går ned för oss.

KRAM PÅ ER!!!!

• Lilla päronet

Hejj Tjejer!!
    Nu är det då fredag, tycker att den här veckan har gått fort, hahaha. Tiden flyger fram då man har semester.
    Håller med dej HippieJo att det är synd att man inte vi inte bor nära varandra.
    Men men vi har ju i alla fall varann här på nätet :) Jag har haft sån tur att jag har hittat er tjejer här. ;) Skulle verkligen inte klara mej utan er. Känns som man inte klarar sig utan er, hahaha. Jag måste måste in minst 1gång per dag för att se i fall nån har skrivit :D

Ia: Grattis till din viktnedgång. wohooo. :D Jätte roligt att höra. Jag tänkte väga mej imorse men jag höll mej ifrån det. Ska hålla mej tills måndags, om jag nu kan hålla mej, hahaha.

HippieJo: Hmm jag äter väl runt 1000-1500kcal per dag, det är olika från dag till dag, beronde på hur mycket jag har rört mej. Försöker att äta såå nyttigt som möjligt. Och vet du vad??! Jag är sååååå sugen på godis, hahaha. Har hållt mej j*vligt bra faktiskt. ;) Bryr dej inte om att du väger mera. det kan vara så det är vätska bara. För man kan ju inte gå upp 1kilo fett på nån dygn. eller hur inte?? Du är duktig gumman, forsätt och bryr dej inte om vågen för det är ju utseendet man i äntligen ska gå efter, eller?! Och ni tjejer är garanterat jätte snygga ;) Ni ligger på en bra vikt. jag däremot har ju en bit kvar, hehe.

Vi tjejer får forsätta och kämpa och ta oss i mål. :D KRAMIS!!!!!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!