Lilla päronets viktdagbok!!!!
HippieJo:
Jag har hört att cola light kan stoppa viktnedgången och förra veckan drack jag mera cola light än vanligt och då stod ju jag still på samma vikt. Så jag har börjat undra i fall det kanske är cola lighten som va felet?! Men men nu ska jag försöka börja dricka mera vatten. ;)
Når det gäller kcal intaget för dej så tror jag det är helt ok. Jag däremot äter oftast runt 1000kcal varje dag, men ibland det ju hända att man äter mera än det. Men ibland kan det till och med hända att jag äter mindre än 1000kcal, men jag försöker att hålla mej vid 1000kcal gränsen eftersom jag tränar mycket. Men 1000kcal är mitt mål. men tror du att det är föör lite?? Men jag mår ju ialla fall bra!!
Bra att jag får det på bättre humör för det får ni mej alltid på ;) skulle inte klara mej utan er :D i alla fall inte lika bra.
Och försök att tänka på något annat nu än vikten idag, det ska jag i alla fall försöka. Känner mej som besatt av vikten av vågen, men vi måste också komma ihåg att slappna av från dessa tankar, hahha. Kramis på dej!!!