Inlägg från: Lilla päronet |Visa alla inlägg
  • Lilla päronet

Lilla päronets viktdagbok!!!!

HippieJo: wohoo kul att du har gått ned i vikt. Forsätt så gumman, du är duktig. Jag lägger till dej nu på min kontaktlista på msn, så du vet ;)

ia: Jag tycker detsamma som HippieJo.
    Ge bara inte upp gumman!! va har du för msn???

Kram på er!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Hur gick på gymmet då? ;) Duktig du är!!
    Jag tränade före 9 imorse. va ganska pigg.
    Funderar på att träna ett litet pass ikväll med ;) Imorse ville jag väga mej, men jag lät bli. Jag har ju min mens så man vet aldrig vad vågen visar, och litar då inte på det. Men men på måndag är det dags igen för vägning. Håller mina tummar för ett bra resultat, :D Förstår att du är glad över din viktnedgång. Härligt som f*n. ;) Kram på dej tjejen, och ha det bra.

• Lilla päronet

HippieJo:
    Ok synd att det inte blev någon träning ;)
    Det blir ingen träning för min del i kväll trots allt. Har en massa andra ärenden.
    Men det spelar ingen roll, jag har ju fått träna i morse. Så det får räcka för idag ;)

Va bra att du snart har nåt din målvikt.
    Hur mycket har du nu gått ned sammanlagt?
    Jag funderar på om jag ska ner till ca 54-55kg. Men jag får ju se hur det går för mej framöver. Kramis!!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Idag har det varit ännu en träningsdag ;)
    Jag har också varit nere på stan och shoppat litegran. Det va nice.
    Köpte några linnen inför semestern :D
    Hoppas att det är bra med dej gumman.
    Vi forsätter kämpa på. Kram!

ia: Hmm va har du tagit vägen??

• Lilla päronet

HippieJo:
    Det går bra för mej. Fast jag va ganska sugen på godis tidigare idag, men det har gått över nu. Min kille ringde nyligen och frågade ifall vi skulle hyra film o köpa lite godis, är ganska frestad men jag skippar godisen och hyr film ;)
    Hmm jag känner verkligen skillnad på kläder, jag hade storlek 44 då jag började, och nu har jag storlek 40. Min gamla byxor tappar man ju typ, haha.
    Fast nu har mina nya byxor på storlek 40 börja hänga så det är nog dax för nya igen.
    Får nog köpa st:38 innan jag åker utomlands. :D Men det kändes verkligen kul att köpa nya kläder igår. Very nice.
    Ska shoppa mera under veckan. ;)
    Hoppas att allt är bra med dej och ha en trevlig helg. ;)

• Lilla päronet

HippieJo:
    Jo det är en skön könsla när man har gått ned från 44 till 40 ;) Igår var jag och handlade ett par nya byxor. Och det va i storlek 38. Wohoooo. Vägde 65kg igår morse. Har allstå gått ned 1kg till.
    Men men jag kommer att vara 2 veckor utomlands och jag hoppas att man inte går upp ivikt allt föör mycket då. hahaha.
    Jag åker nästa tisdag. faaan va kul det ska bli.
    Hoppas att det lossnar mera för oss snart. Och du det är ingen fara ifall man står still, det kommer ska du se. Jag stod ju också still över en vecka förut, men sen kom. Föresten jag åt godis i söndags, ussh va jag ångrade det, men det var jag det var jag nog värd, hahahaha.

Ia: Håller med hippieJo om det hon säger. Och ta tag i det på en gång. Och kämpa vidare. VI SKA klara det.

KRAM PÅ ER TJEJER!!!!!

• Lilla päronet

HippieJo:
    Nu va det ett tag sen jag satt vid datan, har haft så mycket att göra inför resan nästa vecka. Och sedan så har jag jobbat lite extra. Så jag har helt enkelt inte haft så mycket tid över.
    Roligt att du tränade. visst känns det bra efteråt. Man blir såå nöjd efter en träningpass. Den här veckan har det blivit mindre träning för mej. Har helt enkelt inte haft tid att träna varje dag, men jag har endå gått ned i vikt. ;)
    Fick på mej ett par byxor som jag köpte i början av sommaren. Mitt mål va att komma in i dom innan jag åker på semester. Och jag klarade det, wohooo.
    Hoppas att det går bra för dej. Hoppas att man inte tappar kontakten sen när jag åker utomlands. Vore tråkigt. Men men kämpa vidare så hörs vi säkert under helgen.

Kram på dej gumman.

• Lilla päronet

HippieJo:
    Visst vore det super trist ifall man tappade kontakten. Jag åker ju imorgon är borta i 2 veckor. Men så fort jag är tillbaka så skriver jag ;) Hoppas bara att ni inte försvinner nu under tiden jag är borta. Behöver er tjejer när jag kommer hem. =D I helgen åt jag också godis, hade mysigt med vännerna och kikade på film.
    När jag kommer hem ska jag ta forsätta med min viktnedgång fast den gången ska det bli lugnare. Vill då gå ned 10kg på till December. Och det tror jag att jag klarar.
    Hoppas att det går fiint för dej gumman när jag är borta. KRAM PÅ DEJ!!!!

ia: jag kommer att lägga till dej på min kontaktlista men jag kommer att åka utomlands imorrn och kommer att vara borta 2 veckor. Så du lär inte se till mej inne på msn på ett tag ;) Men sen när jag kommer tillbaka så kan vi alltid snacka =D
    Hoppas att det går fint för dej. KRAM PÅ DEJ MED ;)

Ha det fint tjejer, så hörs vi garanterat igen ;)

• Lilla päronet

HippieJo, ia och alla andra.
    Nu är jag tillbaka från semestern, hehe.
    Jag hade det jätte bra därborta. och åt en massa god mat, haha.
    Måste erkänna att jag har gått upp 2kg. :(
    Men jag tar nya tag och kör på. Hur har det gått för er då?? Kram på er!!

• Lilla päronet

HippieJo: Japp vi har haft det jätte härligt. Idag börjar jag jobba igen :( har haft det föör bra så att man knappt vill börja arbeta igen. haha. Men ser framemot det endå. Vaknade i natt av att jag hade jätte ont i halsen, ussh va jobbigt. Har fortfarande små ont.
    Kul att du börja dansa. :) Hmm vad skulle du börja dansa?? Jag har ska ta det lungt med träningen tills halsen har blivit bättre. Vill ju inte bli värre.
    Hur mycket väger du då? Kul att höra att du är nöjd med vikten. Du är garanterat fin. Vi hörs, kram!

• Lilla päronet

HippieJo: Åhh va kul, många olika danser som du ska börja på :) lycka till!
    Hmm det var ingen bra start för mej denna vecka. Igår så åt jag godis, och idag bjöd dom på fika på jobbet :( Jag vill inte äta sånt under vardagarna, endå så kan jag inte hålla mej. Men imorrn tar jag nya tag och då ska det bli nyttigt. Idag har jag feber så då blir det ingen träning, trots att jag vill. ;) Jag har bestämt mej för att jag ska nå min målvikt till våren. Så jag har ett tag på mej. Ska sätta fart nu på en gång. hehe. :D Kram på dej tjejen. Ta hand om dej!

• Lilla päronet

ia:
    Hej gumman! Kul att höra från dej :) Har undrat vart du har tagit vägen, hihih.
    Har saknat er också. :) Jag är sjuk nu, har feber och har fått världens förkylning.
    Har legat i sängen i flera dagar. Och jag håller på att bli galen, orkar inte ligga i sängen.
    Hade du roligt borta i bulgarien??

Vill du fortfarande gå ned i vikt?? har du gått upp något under semestern då?? det har jag. Men det ska jag ta igen. Vi får forsätta kämpa gumman, för nu är våran semester över. hahaha :D
    Vi ses snart! Kram än så länge!

• Lilla päronet

Ia: Hmm jag har gått upp 2kg under en månad nu :( men det tar jag igen. Åt en massa när jag var utomlands men det var det värt. Och alkohol som man drack, hehe.
    idag känner jag mej bättre, men är ganska trött. Febern har i alla fall släppt sej. fast förkylningen sitter kvar+ att jag har fått hosta också..blää.
    åhh va kul med bal. Förstår att man vill känna sig fresh inför balen. du hinner gå ned om du verkligen kämpar. Vet att du kan klara det gumman. Kör med träning och försök äta nyttigt under vardagarna. Promenera så mycket som möjligt också.
    Jag ska försöka gå ned 1 kg per vecka. ska försöka i alla fall. Jag kommer köra på med träningen så fort jag blir frisk igen. Och jag vill ned till 53kg till jul. Får se om det går att gå ned 1 kg per vecka. Väger nu 68kg. Ussh va mycket. :( Men det ska bort. så är det bara. Ska försöka i alla fall :D
    Har du haft det bra under helgen annars??
    kram på dej tjejen.

HippieJo: Hur är det med dej gumman??

• Lilla päronet

HippiJo:
    Hmm min målvikt är äntligen 55kg. Men har tänkt mycket på det där med vikten och jag bestämde mej för att gå ned till ca 53kg. Precis som jag gjorde för något år sen. Jag tycker att jag passar bäst till den vikten. men jag kommer ju att sluta gå ned i vikt så fort jag blir nöjd med vikten. Vem vet jag kanske är nöjd när jag väger 58kg. Det vet man aldrig men just nu så har jag lagt en målvikt på 53kg. Får se hur det blir framöver. ;)
    jag vill ju helst gå ned i vikt i fett sendan bygga upp musklerna då jag har nått målvikt. Vill ju bli fast i kroppen.
    Hur lång var det dú va???
    Krya på dej. Och ha en forsatt bra helg.
    kram på dej tjejen!

• Lilla päronet

ia:
    Promenader är ju jätte bra motion. Själv så promenerar jag mycket mellan jobbet och så varje dag :) Försöker så gott jag kan. Jag funderar på att köpa ett gymkort. Får se hur jag gör framöver. jag har ju min motioncykel här hemma. :D Så den kan man använda. Kom igen nu tjejen, nu kör vi på ;) Kram på dej än så länge.

• Lilla päronet

Idag så köpte jag en mp3 spelare. Tänkte ha den då jag promenerar. Jag har lagt in en massa bra låtar. Det blir lite lättare att promenera långt då man har musik.
    Så min tips att köpa en. :D
    Idag tog jag en promenad på 1 timme. :)
    Imorrn ska jag träna. Min förkylning har blivit mycket bättre. så nu börjar man komma igång igen. Kram !!

Svar på tråden Lilla päronets viktdagbok!!!!