• lillstrumpa23

Banta ??

Hejsan alla!

Hmm e jag tjock ? Väger 55 kg och är 1,68 ? Börjar fundera , hela mitt jobb bantar. Det ska ätas morötter , å tränas 7 ggr i veckan. ALLA ska vara snygga till sommaren. Läser man tidningar så är det bara bantning! **suck**
    Jag tycker alla får göra som de vill. Vill man banta så gör man. Det e bara jag som inte e stark nog att lyssna på detta om bantning hela tiden. Jag blri bara med o mer orolig varje dag att jag inte duger med min vikt. Jag brukar stå framför spegeln och titta, å jag tycker det hänger över jeansen och putar ut både till häger å vänster.
    Jag skäms när jag äter på jobbet. De kommer med smalmat och äter ingen godis eller nåt. Å dessa tjejer e som trådar. Å där sitter jag med mina pannkakor eller nåt annat "fett". Har ju röd mjölk i pannkakorna och det e ju fett!
    Tänk om jag inte duger nu när jag ska på semester ??? TÄnk om jag e för tjock ???

• Svar på tråden Banta ??
  • lillstrumpa23

Vad gulliga ni e!! Ibland blir jag nästan rädd för mig själv när jag funderar som jag gör. Jag tycker ändå att man ska äta vad man vill för man lever bara en gång. :)
    Men det e svårt tycker jag för att det e sånt krav på att se bra ut , ha stor bröst o vara smal. Å några bröst har jag inte och sådär jättesmal e jag inte heller. Ibland e det bara tufft och man kan behöva höra att man faktiskt duger som man e !

Kram

Svar på tråden Banta ??