• Ellte

Hjälp!! Måste gå ner i vikt!!

Varför passade inte viktväktarna? :)

• Ellte

Hehe, jag fattar precis... Man blir rätt stressad av alla points :D

Hur som helst... Det är inte så "svårt" att gå ner i vikt egentligen. Alltså...själva grejjen är enkel. Ät bra mat (du VET vad bra mat är...), ät tillräckligt ofta (var tredje timma), drick tillräckligt med vatten (ca 2l / dag), planera senast dagen innan vad du ska äta (jätteviktigt, annars är det SÅ lätt att ta till det man vanligen äter) och rör på dig mer än du normalt gör.

Om du vill få en extra "push" så dra ner på kolhydraterna... Lätt, särskilt nu på sommaren. Hoppa över pasta, ris & potatis och fyll upp den platsen på tallriken med mättande grönsaker (rotfrukter, broccoli, bönor etc).

Lycka till, detta klarar du strålande!

• Ellte

Det kan inte vara möjligt... eller isåfall behöver du inte gå ner *garv*

Om du äter rätt och tränar så går du ner :? Har inte provat naturdiet, däremot annan VLCDdiet och det funkar för att komma igång...men jag vill inte rekommendera någon att göra det utan "tillsyn" :)

De som hjälpt mig heter ITrim (www.itrim.se)...så du kan kontakta närmaste av deras kontor kanske :)

• Ellte

www.cambridgekuren.se/ Här kan du se var din närmsta konsulent finns :)

Tror camebridge är kanon men vill ändå slå ett slag till för ITrim eftersom de kombinerar viktminskning (på olika sätt, även "snabbvägar" med pulver) med motion och strålande bra kurser. Som en kombination av camebridge, viktväktarna och ett gym... fast mycket bättre :D

Svar på tråden Hjälp!! Måste gå ner i vikt!!