Göteborg (med omnejd) 2006
Nu är jag oxå här!! Bra tycker jag att vi kan hålla oss till en sida
Tack förresten för igår! Tyckte vi hade det mycket trevligt
Nu är jag oxå här!! Bra tycker jag att vi kan hålla oss till en sida
Tack förresten för igår! Tyckte vi hade det mycket trevligt
Ninni
GRATTIS!!! Lycka till på intervjun
Välkommen Poppinella! Vi ska gifta oss i min hemstad den 6 maj 2006. Bor dock här i Götet sedan 8 år tillbax. Min m2b är från Göteborg.
*heja ninni, heja ninni*
Du ska se att det går finfint
Hur gick det förrfesten med de nya idéerna om inbjudningarna??
Lindha
Skull einte du kunna maila det där festprogrammet du hade? v97skoog@hotmail.com
hbn0002
Lycka till med din "nya" sambo
ninni, jag tror oxå att det kommer att bli fint
Jag söker med ljus och lykta efter ett liknande papper fast inte blått då... Finns säkert inte, så det får väl bli ett annat ändå
Lindha - Tack!! De är ju för söta de där björnarna Har ju min egen hemma (Björn alltså) som är minst lika söt
Ninni
Regnet det bara öser ner, la la lala la la... (kan du den visan?) Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder Risken finns att det kommer att hålla på fram till sena kvällen. Du får ge dig ut en timma tidigare i morgon helt enkelt. Då ska nämnligen solen vara tillbax
Hmmm... De där gummarna dyker upp när man minst anar det
Jag hoppas på att klänningen inte överstiger 5000. Målet är att kunne beställa på nätet och på så sätt komma undan med ca 2000. Ringen kommer ju att tillverkas av ADA i Långedrag och den modellen jag tittade på senats skulle gå på dryga 10.000. Men jag ska inte ha så många stenar i som vi tittade på du så att priset kommer att minska! Min m2b sak oxå ha en ring. En slät enkel i vitt guld (rött i förlovningsringen) som är typ 2 mm bred. Allt detta har vi budgeterat för så att det ska vi nog klara. Vad gäller ringar så kan man nog få billigare om man köper på typ Guldfynd eller så. Tycker dock ringen är viktig eftersom jag ska ha den på mig jämt...
Tycker för övrigt att du/ni är mkt ekonomiska med tanke på cateringen, lokalval etc. Du ska se att du nog får dig både klänning och ring tillslut
Hurra Ninni!!!! Undrar vad "fotochefen" sägen när du säger upp dej
Kul att ni äntligen bestämt er om resan Är väl ett OK pris med vigsel och frack inkluderat. Blir det till det hoteller jag såg? När åkler ni??
Fina ringar Princess! Typiskt att det alltid ska bli fel med något... Är van med felstavningar på mitt namn (JennIE) och jag antar att han oxå är det. Brukar inte bry mig om det, men i detta fallet är det ju inte OK...
Här är man borta över midsommarhelgen och ni hinner planera in fika och det kommer nya!! Väklomna hit!!! Appropå fika så kan jag inte den 10:e, och sen har jag bara veckan därefter kvar till min semester Men den veckan kan jag när som helst.
Ninni
Hipp hipp Hurra!!! Hoppas födelsedagen var bra och att du som "present" hittade/hittar en toppenklänning