Göteborg (med omnejd) 2006
Jag vet var ramonas ligger så då kanske jag borde hitta det, eller??
Jag vet var ramonas ligger så då kanske jag borde hitta det, eller??
Jag håller med dej Lindha... Verkar som en del inte gör annat än att sitter här
Jo då Ninni, festen var superkul!!! det var bara så himla kallt i logen så det blev fest med fleecetröja. kom inte isäng förrän 3-tiden... Skulle ha kollat på hotellrum på stadshotellet, men glömde det... *suck* får ta det nästa gång. Handlade dock hos din syster! Sist jag handlade där så kände hon inte igen mig, men jag förklarade att vi simmar ihop. Tror inte hon kände igen mig denna gången heller...
Trollvinter & vårbrud - lycka till på torsdag med kyrkan! Jag håller oxå tummarna
princess - hoppas att du får klänningen som du vill ha den!
Jag vill oxå fika, yrvädret. Missade ju förra gången så nästa gång kanske vi får möjlighet att träffas!
ninni, man kan mer än gärna ha med egna stenar till ada och jag kan nästan lova att hon gärna hjälper till att ta bort dem från den gamla ringen. Är lite hennes grej att göra nytt av gammalt Det enda man i så fall behöver betala för är hennes arbete att ta bort/sätta fast stenarna skulle jag tro. Hon är hur hjälpsam som hellst och har många bra och häftiga idéer. Gillar verkligen henne och ser fram emot den dagen när jag ska få gåt dit själv (eller med m2b...
)
Jag hade gärna fikat imorgon oxå... Nästa vecka kanske blir bättre. ser fram emot det!
Trollvinter & vårbrud - hur går det med kyrkbokningen???? Spännande... Jag håller tummarna för er idag
Lycka till!
Grattis till er båda!!!
vad gäller fika så är det OK med mig nästa vecka utom tisdag för då ska vi på danskurs Veckan därpå drar jag söderöver till Korsika
Hurra för lokalen , ninni! Berätta mer!!!
Hmm... Lustigt det där. Kanske vi alla här på BT-gbg ska ta ocoh flytta till Älvängen Skulle ju inte vara så svårt med fika i så fall... Just det - hur blir det på måndag?? Är det någon som kan/vill??
Du princess - det där med kompisar är svårt. Jag har en vän som jag umgicks mkt med under min tid i min hemstad. Sen dess att jag flyttade till Gbg (för 8(!) år sedan) har vi mer och mer glidit ifrån varandra. Ingenting har gjort oss ovänner, och vi pratar ganska ofta med varandra även idag, och vi umgås ganska ofta. Dock är det så att det är olika saker som är viktiga i våra liv. Det finns ju perioder i livet där vi mognar olika fort, och där vi har olika prioriteringar. Naturligtvis vill du att din vän ska tycka att ditt bröllop är det mest intressanta på jorden, men försök att sätta dej in i hennes situation - det finns säkert mkt som hon tycker är minst lika roligt som ditt bröllop. Jag menar inte att hon inte tycker att ert bröllop ska bli roligt, det där bara det att det upptar inte lika mycket tid för henne som för dig, och därför finns inte samma entusiasm hos henne som hos dig. Ni löser säkert det där!!
Go'natt på er töser! Jag hoppas att några kan ses på fika på måndag
Du lidha - just nu har vi annat att tänka på, men den kanske... Verkade vara mysiga hus, men ingen vind??? Vart ska jag göra av allt "skräp" då?
Är det exakt ett sånt hus ni har?
Princess - att du pratar mkt bröllop är kanske just det som är problemet...
hmm.. jag kan ju inte stava...
du Lindha - jag tar om det... Just nu har vi mkt att göra, men sen kanske... förstod du nu??
Kan inte heller fika... Typiskt att det skulle gå i stöpet! Vi får göra ett försök till lite senare
ninni - låter som att ni kommer att få en alldeles underbar midsommarafton
Vart ska ni åka Princess??? Vill oxå boka, men jag trodde inte att man kunde göra det så långt fram i tiden... Kanske ska försöka ändå!
Igår var det premiär på danskursen: Tjohooo, va det var roligt! Min m2b hade dessutom mer takt än vad jag trodde, men ännu är vi inte på samma nivå... Kanske blir bättre efter ytterligar 6 gånger
Kan inte fina förrän om 1½ vecka. Ska ju åka bort i nästa vecka.
Vårbrud - Om du verkligen vill ha den kyrkan så tror inte jag att en träskiva kommer att störa. Är det däremot flera kanske ljusinsäppet inte blir så stort och det kan då bli lite mörkt...
Kan inte FIKA förrän om 1½ vecka... (Hmmm måste kanske kombinera danskursen med en maskinskrivningskurs...)
grattis vårbrud!!!!
Hur blir det med bröllopsplanerna nu då? Ett lite mindre bröllop kanske
Trollvinter
Var det inte du som ville ha pärlhyacinter i buketten? Här en en fin bukett:
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Rund&p3=En%20underbar%20vårbukett%20med%20pärlhyacinter%20men%20en%20krans%20av%20gren%20och%20hjärtan%20på%20tråd