• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

majbruttan:
    bohusslöjd ligger på avenyn va?? helt vilsen när det gäller den här stan fortfarande ;)

har precis kommit hem från en joggingrunda... är helt färdig o inser att minkondis är urusel!!! fasen va jobbit det va idag :( men nu känns det helt ok iofs ;)
    undrar just om de tinte är värt en muffins ;)

• ninni7805

majbruttan:
    det blir bra det :)

lindha:
    åhh va kul!! jag håller tummarna att DEN klänningen finns till rätt pris.

idag ska jag ha ett allvarligt snack med en av cheferna på fotojobbet... nu har jag tröttnat på deras skitsnack!

vad jag ser fram emot fikan på fredag tjejer

• ninni7805

princess:
    hoppas du menar att du oxå ser fram emot fikan och att du inte har problem med chefen ;)

hmm undrar om man kan gå ner på gräsmattan snart?!

• ninni7805

princess:
    ojdå... men hur sitter den då? låter ju snyggt även med halterneck ju :) ser fram emot bilder!!!!
    hmm ja vad göra? du måste ju känna efter ordentligt när du har den på dig.. har m2b sett den på?? det brukar hjälpa faktiskt! när jag bestämde mig för min så va det delvis pga min m2b eftersom han blev helt stum när jag hade den på mig ;)
    hmm vilket dilemma!! hur mkt hade du tänkt att sälja den för?

• ninni7805

princess:
    den va ju superfin!!! du passar bra i halterneck
    men förstår att du är lite besviken eftersom den inte såg ut som dom lovade.. har du mailat och pratat om dom om just det än? du borde ju kunna kräva pengarna tillbax eller så?!

• ninni7805

princess:
    näää vi har inte ngn hemsida än... har inte hunnit med det riktigt än :( menjag ska ta tag i det så snart jag hinner..
    hur gick det med budgivningen????????

blä vilket trist väder det va idag :( hoppas det blir bättre tills imorgon! Ska vi ha en alternativ mötesplat om det ösregnar imorgon tjejer??

• ninni7805

lindha:
    håller med om det där med uteserveringen... känns inte som om det är ngn bra ide längre :(

men vi kan väl träffas mitt i kompassen kl 17 istället?? så slipper vi stå ute i regnet och vänta på varandra :) och så kan vi väl se hur mkt folk det är uppe på kompassen eller i arkaden?

• ninni7805

yrvädret, princess och trollvinter:
    OBS: vi ses kl 17 i mitten av kompassen imorgon istället för ute i regnet!!!

majbruttan:
    vi ses vid bohusslöjd eller under ett tak runt där imorgon kl 12 :)

• ninni7805

vårbrud:
    va kul att du kan få börja planera på riktigt nu :) och jag håller tummarna att ni får kyrkan det datumet ni vill!

trollvinter:
    det är väl bara att hänga på telefonen på torsdag ;) men det är lite små dåligt av kyrkan att bara ha ett "släppdatum", dom borde ha delat upp året så att ni som vill ha tidigt på året inte behöver vänta tills nu att boka... men men jag håller tummarna även för er!

majbruttan:
    hur va festen i lördags?? *nyfiken* ;)

jag längtar tills fredag då vi ska in o se på lokalen! hoppas verkligen den är bra!!! då kan vi boka den ordentligt och stryka det från listan som ska göras...

princess:
    hur har det gått med övertalningen för att flytta bröllopet?

• ninni7805

vårbrud-06:
    vi ska inte vigas i en kyrka så vi har inte det problemet med att vårt datum skulle vara uppbokat :)
    vi ska kolla på gräfsnäsgården annexet i slottsskogen på fredag.. vi har redan prel.bokat den på vårt datum och jag har varit där borta o kollat utvändigt och då såg allt bara bra ut :) men det är väl bäst att kolla invändigt oxå kanske.. och det är väl även bra om m2b kan komma med och få säga sitt ;)
    ni då?? har ni bokat lokal än??
    vi har väl allt i princip klart i tanken iaf.. men det mesta "stort" är klart (förutom just lokalen) så det känns helt ok faktiskt än så länge iaf ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006