• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

åhh nu har jag kontaktat 3 olika koordinatorer på aruba och det verkar mkt lovande får jag säga nu gäller det bara att sälja in iden till mattias... men blir nog inga problem ;) det är precis såna stränder och vatten som han vill ha så varför tveka?! ;)
    åhh va jag längtar nu!!!!

nu ska jag till jobbet.. hoppas ni andra får en toppen dag i solen och på kalaset!

kramizar

• ninni7805

yrvädret:
    grattis i efterskott
    jag fyllde lika gammal i juni så jag vet hur det känns ;)

• ninni7805

wohooooo Mattias köpte iden om Aruba så nu har vi spikat det!!! hääääärligt! Nu ska vi bara enas om lite små detaljer oxå...

• ninni7805

yrvädret:
    GRATTIS så nu blir det till att ändra allt då? Men va kul för er att ni fick det ni ville ha!!

Jag har precis mailat rådhuset för att boka in vår borgliga vigsel som vi ska ha ett par dagar innan vi åker iväg för vår strand cermoni :) och lindha o princess: ni blir inte ensamma längre att ha den 22:e som dag ;) ;)

• ninni7805

ha det så kul på fikan tjejer!! Nu far jag och min värddam till Kolmården för att njuta av delfinerna och dom andra djuren :)
    kram

• ninni7805

Nu är jag tillbax i götet jag me :)
    låter som om ni har haft en trevlig fika tjejer! fika snart igen hoppas jag?!

Lindha:
    jag förstår dig helt o hållet!!!!!! ibland känner jag likadant.. nu ska vi iofs ha själva vigseln själva men festen ger mig magsår ibland ändå :(
    hur hade ni det i stockholm då??

• ninni7805

gomorron tjejer
    skulle vi vara bt-beroende?? nääää inte då ;)
    kom ju hem från Norrköping igår och insåg hur skönt det va med en liten minisemester! gick på kolmården och njöt i fulla drag igår :) minnen från barndomen kom rusande i superfart ;) hihihi

attans va det regnar idag då....

ringde till stadskansliet eller vad det heter idag o fick reda på att jag inte kunde boka vårt datum för borglig vigsel förrns vi fått pappren ifrån skattemyndigheten... vilket betyder att vi inte kan boka förrns i januari ngn gång.. surt, men hon lovade dyrt och heligt att vi skulle få tid den dagen vi ville ha! så jag kunde vara lugn sa hon.. vadå jag lugn?? ;) måste ju ha koll på allt ju ;) *fniss*

• ninni7805

princess:
    ja, jag har lite ont i magen efter telefonsamtalet, men eftersom hon sa att det inte va ngr som helst problem att få just det datumet vi vill ha så får jag väl bita ihop och slappna av ;)
    vadå, vi, bridezillas?? nääää ;) ;) ;)

• ninni7805

Trollsan:
    så du hittade hit välkommen!

planeringen går framåt sakta men säkert.. det mesta är väl under kontroll, men det finns en hel del lösa trådar så som lokal till festen och maten och så..
    Just nu håller vi på att krångla med PRV angående vårt efternamn vi vill ha.. det går väl så där bra.. dom krånglar! :( men det SKA gå!!
    vart bor du? hur gammal är du? *nyfiken*

kan ju börja med att presentera mig själv lite: bor här i göteborg med min blivande, är 26 år, jobbar för tillfället som fotograf och väktare (fiiiiin blandning ;) ) men är utbildad till ngt heeelt annat men får inte jobb som det :(

• ninni7805

yrvädret:
    såg i en annan tråd att du letade efter fotograf.. och att ngn tipsat dig om fotojen.. hon tar enormt fina bilder!!! lägger in en länk till hennes hemsida så kan du kolla själv och kontakta henne! finns en hel del av oss här på tråden som varit i kontakt med henne ;)

www . fotojen . net / jennys / index . htm

(ta bara bort mellanslagen ;) )

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006