Göteborg (med omnejd) 2006
ännu fler uppdateringar gjorda ;)
är nästan färdig nu...
lite till bara :D
ännu fler uppdateringar gjorda ;)
är nästan färdig nu...
lite till bara :D
vårbrud, och majbruttan
*rodnar* jösses vilka komplimager man får :D
det börjar iaf kännas bra nu.. jag har en hel del problem med knapparna och är väl inte helt nöjd med dem.. får ändra någon annan dag.. de duger så länge :)
och sen skall ju text och bilder in... så när det e färdigt blir det nog bra...
:)
fika en gång i månaden låter bra :D
ajajaj, knivig sits det där du..
men ärligt talat.. eg säger det sig ju självt..
du skall inte behöva känna oro inför din stor dag..
toasmastern är ju där för att backa upp dig (er) så att ni inte skall behöva göra massa saker själva och det skall ni också känna er trygga med..
uppenbarligen gör du inte det nu och då borde du väl egentligen inte använda dig av dem..
kruxet är ju hur du ska tala om det för dem.. du kan kanske inte göra så mkt mer än att du går varsamt fra, berätta hur ni hade det med Ebba, tala om att du är orolig för att det blir för mycket för dem med både bebis å toastmasteri :)
säg att du hellre vill se dem som gäster som har chansen att koppla av.. kanske kan de ha sin första barnlediga kväll??
eller så tar de med bebben och njuter av festligheterna ändå.. (I detta fallet inte dricka i samma utsträckning som de kan göra om de är barnfria... om hon nu inte fortfarande ammar... för då e det ju inte bra att dricka ändå.. jaja.. du fattar vad jag menar)
va mitt inlägg till ngn nytta?? eller bara snurrigt? :D
Vårbrud :D
jo, men det känns som du uttryckte det bättre.. men men ;)
puhh *pustar ut*
jäkla hemsida!! den har krånglat för mig bara för att jag ville börja göra en till.. äh, orkar inte förklara..
nu är den iaf ok efter många om å men..
äntligen!
:D
kan det vara en maggie??
svårt det där du.. den ser ju ut som väldigt många andra... väldigt vacker dock :D skulle nog passa toppen på dig :)
ett alternativ är ju att du vänder dig till ngn sömmerksa i kina (dock inte den jag använder..) så får du den du vill ha till ett väldigt bra pris..
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8208819971&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
vad tycker du om denna?? e ju inte riktigt samma.. men drar lite åt samma håll iaf ;)
släpet kan du alltid be dem ta bort ;)
men vill du inte beställa så förstår jag..
gå till eironora och sy upp då! :D
hon e ju bra, har helt ok priser och är ju sååå hjälpsam!
hjälp! hur skall jag göra??
människan jag dealar med i kina verkar helt loss.. svarar typ aldrig på mina frågor.. verkar som hon inte fattar..
sist fick jag ett mess där det stod att hade jag inte fått klänningen inom tio dagar så skulle jag få pengarna tillbaka..
då skrev jag: "va, är den redan färdig? men jag har ju inte fått något trackingnummer"
till svar fick jag att hon kunde skicka tillbaka pengarna och låta bli att skicka klänningen...
jag förstod inte alls varför hon fick för sig att jag hellre ville ha pengarna tillbaka.. skrev detta till henne, men har inte fått ngt svar..
satt nu på ebay och tittade efter en backup då jag börjar bli väldigt osäker på den jag köpt..
och jag hittade DEN!! (tror jag ;))
det är en maggie (kopia såklart) som jag har tittat på innan och tyckt om.. det är budgivning i ca 2,5 dag till.. och just nu ligger den på $20,50 vilket e ett toppenpris.. kan tänka mig att betala lika mkt för den som för den andra.. men hoppas naurligvis att kunna vinna den på ett pris som ligger runt $50 :D
vad tycker ni?? den nya klänningen är hos en säljare som verkar vara ny, men ser att även på deras andra klänningar budar folk som besatta.. det msåte väl vara ett gott omen??
och jag menar... mycket sämre än det har gått hitills kan det väl knappast gå??
så här ser den ut iaf:
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8212867637&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
ojojoj, svenskan!! jaja
alltså, funderar på att maila och be att få pengarna tillbaka och istället köpa den andra :)
och mailena jag pratade om är naturligvis skrivna på engelska :D (knackig sådan dock.. både hennes å min)
jupp, nu har jag mailat och sagt att jag vill ha pengarna tillbaka..
lindha, om jag minns rätt så börjar priserna hos eironora på 3000 eller 3500..
och sen blir det med beroende på hur mkt det är att göra och hur mkt detaljer du vill ha... men den klänningen du visade här ju inte så jättemkt extra grejor.. dessutom vill du ju inte ha släp.. så..
det borde bli runt där din budget ligger... tycker jag ;)