Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006

det gick åt skogen!
    jag budade upp till 250 dollar.. det fick räcka
    såg nu att de ger mig en ny chans ;)
    jag får köpa den för just 250 dollar..
    det är 2000 spänn plus frakt på ca 360 spänn..

hade naturligtvis hoppats på billigare, men vill ju så gärna ha den klänningen..
    saken är den, som vi diskuterat innan, den kan fastna i tullen och då blir det betydligt mkt dyrare.. och dessutom kan den behövas sys upp lr liknande...

men jag VILL ha den!!

• Princessdiamond

majbruttan,

jo, jag hade också den tanken igår.. att ägarna trissar priset..
    jag har iaf skickat ett mail och försökt få chansen att köpa den för 200 dollar ist för 250 ;)

jodå, vi har ju råd, men vist hade jag hoppats på att få köpa den för 100 dollar eller kanske tom mindre :D men men..

njae.. ngn exakt i den stilen har jag väl inte testat... syftar på kjolen då.. den är ju lite annorlunda.. men väldigt snygg!!

• Princessdiamond

lindha, vet att du e lite orolig inför ebay.. men om du ändå är intresserad så tycker jag du skall försöka.. den e ju så billig.. så det e ingen förlust..

be dem göra vita broderier med pärlor och ta bort släpet ;)

• Princessdiamond

yrvädret, ska ni köpa en ny mobil nu när ni är rika? :D eller skall jag ta med den vi erbjöd er att låna?? *s*

• Princessdiamond

varför slutade jag inte buda på 150?? eller jaja, iaf på 200 som jag tänkte först..
    då hade jag ju fått köpa klänningen för det.. men nu vet de ju hur mkt jag e beredd att lägga, så jag kan väl glömma att jag kan pryta ner den till 200..

www.bridesave.com/search/index.cfm&product_id=17360

om ni är nyfikna så kan man se större bilder här :D

• Princessdiamond

ska vi mötas på kungsgatan där ramonas ligger, eller någon annan stans?

• Princessdiamond

han kan släppa mig utanför ramonas om det är så..

• Princessdiamond

jupp, det låter bra :)

påpekar med en gång.. momsen är inte pålaggd hos matton.. det blev änna en chock för oss när vi handlade där..
    nu köpte vi så lite, så det va ju lugnt.. men ändå..

• Princessdiamond

majbruttan, känner du till ramonas?? nere på gatan under ramnoas ligger det.. eller ja, lite längre ner.. på hörnet..

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006