Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

nänä... menade bara att du kunde kolla på bilderna på bridesave :)

du kan kolla bridewire.com också.. fortfarande dyrt då det e maggie.. och mindre utbud.. men iaf billigare :)

• Princessdiamond

ska man ha is i magen och inte köpa den för 250 dollar, utan räkna med att den sätts ut på budgivning igen...?
    rent logiskt bör de ju göra det.. och då ksn jag vinna, eller så förlorar jag på en lägre nivå och hoppas på att samma sak händer igen.. att jag får chansen att köpa den ändå.. för det budet jag lagt...

men OM jag inte får chansen igen..

fan vad svårt

• Princessdiamond

okej tjejer.. nu får ni hjälpa mig..

jag skrev till cinderella imorse och frågade om DE kan sy upp maggien åt mig, och hade nu fått till svar att det var inga problem!

$300 och då var portot inräknat.. detta bli 2400 kr.. samma som det skulle kostat mig om jag igår köpt klänningen av den andra säljaren..

jag känner ju att jag då hellre låter sy upp den hos cinderella som så många känner till.. det känns som att det är tryggare, och man har ju hört mkt bra..
    dessutom betalar vi ju via paypal.. så om det mot all förmodan skulle bli fel så kan vi ju kräva pengarna tillbaka.. mkt tryggt och bra det där!

tycker inte ni att det låter bra?? att jag syr upp den hos henne?? priset e ju fantastiskt bra, även om jag naturligtvis önskat ett lite billigare pris :D
    tror ni det finns någon prutmån?? ;)

om ni försöker tänka er in i min sits
    hur skulle ni gjort??

ja, just det... tack för fikan idag! :D

• Princessdiamond

iiihhiii! har fått ett mail angående klänningen.. en som verkar intresserad :D
    jippie!

hoppas hom tycker om den efter att sett ett par bilder till och att måtten stämmer någorlunda med hennes..

• Princessdiamond

jag e här :)

funkar mobilen bra??

• Princessdiamond

e det ingen här idag??

jaja, jag har precis kommit hem från stan.. har klippt mig nu :) skönt
    har hittat "MIN" frisör nu :D han va toppen!

• Princessdiamond

nu har jag tvättat håret och borstat ut det..
    känner mig så fin!!
    har inte känt mig så här fin på evigheters evigheter..

går runt i jeans och e militärgrön t-shirt (henris) med uppsatt toffs (mkt kortare än innan) och känner mig nästan lite söt..
    det e banne mig inte illa pinkat ;)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006