• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

det förstår vi..
    och som sagt.. kan inte lova att vi är där.. men du kan ju kolla iaf :)
    hade varit kul å träffa dig igen..

• Trollvinter

Detsamma! Men, om jag inte kommer ikväll, så vet jag en som kommer att tjata om att planera in en ny fika snart

• Princessdiamond

det låter bra :)
    har varit trögt ett tag nu så det hade varit kul att samla ihop oss till fika igen :)

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Jag slutar 17.00 och går in från Gårda. Tänte gå runt en sväng innan jag möter upp er. Blir 18.00 fortfarande bra?

Synd att det inte blev så många som kunde idag, men vi kan väl sätta upp en ny fika lite längre fram så att alla kan.

• Vårbrud -06

hmmm vad tänkte jag på... klart att hon inte ser mitt meddelande. Hon är ju i stan nu.

• Princessdiamond

hihi :D

tack för idag tjejer! mkt trevligt att träffa er :)

• Vårbrud -06

Tack detsamma! Jag kunde inte heller låta bli att gå in säga hej till er igen. Hoppas att det blir en träff till snart. Nu är det roligare att skriva också när man träffat er iallafall.

• Vårbrud -06

Gjorde ett nytt försök på ebay, men det var inte lätt att hitta något som föll mig i smaken. =)

• yrvädret

Håller med! Riktigt kul att få träffa er! Det här bara måste vi göra igen!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006