Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
än så länge fikar vi :
Vårbrud -06
yrvädret
trollvinter
titrania
princess
Hej igen
Va roligt, vi verkar bli några stycken iallfall. Spännande!
någon som skall in till kalaset idag???
Pust, har gått på stan hela da´n. Fattar inte hur trött man kan bli! Kollade upp lite alternativ för platser till vigseln. Och självklart, när man minst anar det, så hittar man den plats som gör att man bara smälter. Och självklart är det den plats man minst av allt har velat ha vigseln på. Jag talar om kyrka, jag talar om ett underbart litet kapell nere vid vattnet, jag talar om sveriges tredje vanligaste vigselplats. Nämligen S:t Birgittas kapell. Både jag och min sambo blev sålda på direkten och kände; HÄR!!
Egentligen var vi bara ute och strosade efter att ha varit vid nya varvet och helt plötsligt är kapellet där. Jag vet inte vad jag ska göra, jag både vill och inte vill. MÅSTE man vigas av en präst i kyrkan??
Fast å andra sidan kanske den inte är ledig. Eftersom kapellet är så himla populärt så kanske inte vårt datum är ledigt ändå, och då försvinner mitt dilemma av sig självt. Vi ska ringa imorgon bitti direkt när tel.tiden börjar.
Håll tummarna!!!
Hm, om vi får kapellet så måste vi göra om hela planeringen... suck, jag vill att det ska bli imorgon....
Var är ni allihop? Finns det ingen som vill älta mitt dilemma med mig ? Halllååååå?! Haaaalllååå?! *eko*
Ingen här?
jag e här nu :D
Har varit nere på gbg-kalas och druckit ett glas vin. Fatta hur skönt det känns att ÄNTLIGEN bo här nere!!
Åh va kul det låter. Hade också velat hänga med, men jobbar kvällar. Hoppas ni får trevligt.
yrvädret
då gick vi om varandra *suck*
:)