Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Tyvärr, inget kalas för mig idag. Fast vi har iof varit på Liseberg med min syster, hennes man och barn. Åkt lite karusell Det var lite folk, bara 15 min kö till Balder. Är helt slut nu, ska nog vila lite zzzz...
princess
om vi ses vid kl 16 då, vid korsvägen? Då har vi lite tid på oss att ta oss ned till trädgårdsföreningen också.
ninni
Planeringen går sakta framåt, det som ligger närmast nu är att hitta vigselplats, boka catering och ordna vigselförrättare. Sedan kan man ju alltid pröva lite klänningar
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
jag har prel.bokat vår resa nu
snacka impulsköp ;) 10 dagar på aruba med all-inclusive!!
har mailat hotell och grejer nu för att se om det finns möjlighet att vigas där!! wohoooo!
tröttnade på regnet utenför och satte mig att surfa efter sol och då dök aruba upp
yrvädret
16 blir bra :)
princess
Då kör vi på det! Hur känner jag igen dig?
Ninni
Ohh, Aruba låter superhärligt! Vill oxå!!!
JensP-
var vi på samma bröllop förra helgen?? Fågelviken??
//Ayla
du hade ju sett kort på mig ;)
jag e kort, blond, äger några extra kilo *harkel* typ...
jag borde känna igen dig..
annars kan jag ju alltid maila en bild :D
Princess
Jupp, fast jag kommer bara ihåg att du är blond Ansikten är tyvärr inte min starka sida *hm*...
Vad var din mailadress nu igen? Jag har personlig mail som jag ogärna lägger ut här (hotmailadressen har jag inte använt på ett halvår så den finns nog inte längre...) Jag kan skicka en vacker bild på mig oxå så har vi något att gå på
Jag kan skicka en bild på mina underbara katter också (inte för att de kommer följa med, utan för att jag är så påfrestande att jag vill visa dem för alla )
jobbet85@hotmail.com
skicka på :D
åhh nu har jag kontaktat 3 olika koordinatorer på aruba och det verkar mkt lovande får jag säga nu gäller det bara att sälja in iden till mattias... men blir nog inga problem ;) det är precis såna stränder och vatten som han vill ha så varför tveka?! ;)
åhh va jag längtar nu!!!!
nu ska jag till jobbet.. hoppas ni andra får en toppen dag i solen och på kalaset!
kramizar
här sitter jag ensam... nanananana...
*nynnar*