Göteborg (med omnejd) 2006
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)
trollvinter:
vilken härlig klänning du ska ha! såg länk till mönstret i en annan tråd ;) nu förstår jag verkligen att du vill ha ett pannsmycke! det kommer bli supersnyggt.
Tack så mycket Den blir visserligen inte exakt så, men det är ju det mönstret som används... Har modifierat urringning och ärmar lite (ärmarna var för vida upptill i mönstret och urringningen var lite för djup för en brudklänning...) Jag tror att slutresultatet kommer att bli jättebra!
Jag vill oxå se mönstret! Var var???
Ja, snälla visa! Jag blir också nyfiken!
ngn av er tjejer som sitter inne med lite info om annexet på gräfnäsgården???????
idag har jag varit ledig :) och har varit nere på stan o shoppat fast jag inte borde ;) hittade såååååååå mkt snyggt! o sen va det bara hem och rensa i garderoben för att det skulle få plats ;)
*Nyfikna*? Här är det:
www.mccallpattern.com/item/M4378.htm
Den kommer att se ut ungefär som den till höger, men med långa ärmar som den i mitten... Lite modifikationer blir det nog under tiden, men ännu så länge verkar det lovande!
Ninni: vad roligt att shoppa! Jag hittade 70 % rea på NK häromveckan... farligt men roligt! Nu önskar jag bara att jag kan hitta ett par skor också.
Har ni varit och tittat på Gräfsnäsgården? Tyvärr vet jag inte mer om den...
Åhh va fin klänningen va Trollvinter! Den kommer bli sååå fin på dig! :)
Tack så mycket Lindha! Den är lite annorlunda (mot allt axelbandslöst...), men jag tror att jag kommer att trivas bra i den! Hur går det för dig med klänningsletandet, då? Är det inte rea i brudbutikerna snart??
Trollvinter
Underbar klänning!! Jag gillar urringningen skarpt - riktigt snyggt! Och tillsammans med det där pannsmycket, mm - läckert
ninni7805
Jag hade fest i den stora byggnaden vid gräfsnäsgården för ett år sedan. Den stora lokalen var bra och mysig för fest men jag skulle nog aldrig vilja ha en bröllopsmiddag eller liknande där. Det är ett underbart läge men jag tyckte det luktade lite unket och gammalt inuti. Det är möjligt att annexet är annorlunda, men det är vad jag tycker iallafall.