• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Princessdiamond

nä, det var inte så billigt...
    men vill man verkligen ha en sak så..
    himla fint!

• Vårbrud -06

hmm kollade resvägen på västtrafik och insåg att jag inte alls hann till 18.00, men däremot till 18.15 =)

• Jensp

Trollvinter:

Gud vad fint det var! Har aldrig beställt något utomlands själv, men många som gjort det tycker att det fungerat bra!

• Lindha

Trollvinter det var jättefint! Känner inte dig så jätteväl, men tycker att det känns "du". :)
    Skorna jag köpte i Älvänen är med täckt tå och häl men öppet resten. Du får helt enkelt ta dig en sväng ner och titta. Såg ut som dom hade en hel del fint i vitt, men jag tittade inte så noga då det inte var min stl.

Hade tänkt ringa Östad idag men har tyvärr inte hunnit. Lovar att göra det imorgon! Men då blir vi iaf 3 här i från; Trollvinter, Jensp och jag. Och så ev Trollvinters kompis. Och så förmodligen en tjej från FL.

• Hnosse

Trollvinter: Vilket otroligt läckert pannsmycke! Skulle också vilja ha något sådant!! Men det är klart, när vi gjorde upp vår budget insåg jag att vi (även om våra föräldrar betalar det mesta) måste hålla i plänboken... Kan man göra något liknande själv? Jag har varit inne på Prickigkatts hemsida och kollat läget, med lite pyssel och panduros hjälp borde man ju kunna fixa något fint!!

Hänger som sagt vad gärna med den 10 Slutar 15:30 så det är bara och säga en tid och en plats så kommer jag

• yrvädret

Jag har fortfarande semester nästa vecka så jag kan närsom. 18-tiden funkar för mig! Var? Botaniska?

Vad alla har hunnit långt med sina planeringar! Skor och blommor och pannsmycken och klänningar... hmm får påminna mig om att allihop ska gifta sig iallafall 3 månader innan mig... Fast jag är stolt över att ändå ha bokat lokal och bröllopsnatt, hehe... Nästa sak att ta tag i är vigselförrättare, vigselplats och catering! Tips motages gärna!!

Och på fredag öppnar eironora efter semesterstängtet - brudklänning, brudklänning, brudklänning!!!

Mmmm, tror jag ska gå in på borgerliga-brudar-tråden och fråga om tips om vigselförrättare... det måste ju finnas någon bra här i närheten

• ninni7805

Oj va aktiva ni hade varit idag och igår då :) va ju riktigt mkt att läsa igenom..

trollvinter:
    vilket enormt vackert pannsmycke!!!!!!!!! kan oxå tänka mig ngt sånt, men lite tunnare.. har du kollat på svartbrud.se ?? hon har en massa skojsiga saker (bland annat lite länkar till såna smyckesgrejer)

såååå trist att jag inte kan hänga med på fikan... men lova att vi tar en till snart!! jag är sååå fika sugen ju...

• yrvädret

ninni

Jag lovar!! *cross my heart*

• ninni7805

yrvädret:
    hihihi det va bra det

• Trollvinter

Vad roligt att ni gillade pannsmycket! Jag är kär... Men, vi får se, jag har skickat lite frågor till han som gör dem och bett om lite fler bilder....

Lindha: jag var inne på Älvängens skor i går. De hade ju flera stycken som var helt OK. Provade ett par med täckt häl och tå, men remmarna över foten satt lite för tight och de hade en spetsig tå, som jag tror att jag inte kan gå i... Ett annat par var jättebra, men de var "för vita" (Skulle helst vilja ha ivory-färgade). Så, det blev inga skor för mig. Frågade om de skulle få in något liknande snart, men det kommer inte något mer under hösten, så då fick jag lite panik - tänk om ingen tar hem ljusa skor under hösten. DÅ kommer jag aldrig hitta skor innan bröllopet!! Hoppas att det iså fall blir rea i brudbutikerna, så att man har råd att köpa ett par skor där...

Ninni: såklart vi måste ha en fika till snart!! Jag tvekar inte om att det kommer fler!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006