• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • Vårbrud -06

Trädgårdföreningen blir väl bra? Vid ingången precis vid heden? Hur skall vi känna igen varandra?

• Trollvinter

Jag och princess känner iaf igen varandra, men vilka är det mer som kommer? Yrvädret och Vårbrud-06, någon mer?

Jag är i alla fall ca 1,63 kort, har relativt långt, tjockt brunt hår (troligtvis i en tofs - tänk trollhår ) Har inte den ringaste aning om vad jag kommer att ha på mig - vi får höras av samma dag, så vet vi Hittar du princess?

Utanför trädgårdsföreningen blir jättebra, är det ingången mot bältesspännarparken ni menar - alltså mot storan?

• Trollvinter

...hmm, hittar du skulle stått sist... knepig den här datorn...

• Princessdiamond

vet inte... vi får se...

• yrvädret

Trollvinter

det är väl vid den ingången Rosencafét ligger? Om man står vid hörnet av Heden så är det bara över gatan så är man där

Har inte heller någon aning om vad jag kommer ha på mig - något svart antagligen om jag känner mig själv rätt Råttfärgat hår som inte bryr sig om att jag lagt ut dyra pengar på slingor och en del extrakilon på kroppen som inte var där för några år sedan (hm, kan det vara sambosyndromet?? - nåja, har ju ett år på mig att träna...)
    Bästa kännetecknet på mig måste alltså vara min turkosa bodyshopväska som jag släpar med mig överallt. Den ser ganska liten ut, men jisses vad grejer det går att knöka ner i den!!

• yrvädret

Alltså, kroppen var där men inte extrakilona Min dator är också knepig....

• yrvädret

Princess

Åker du spårvagn/buss? Vart var det du bodde nu igen? Annars kanske vi kan mötas upp vid Nils Ericsson-terminalen (heter den så??)?

• Princessdiamond

jag vet inte än.. men räknar med att det blir buss...
    jo nisseterminalen hittar jag ju till ;)

• Princessdiamond

yrvädret...

om du vill kan vi ju ses en stund innan och gå till eironora och kika :D

• Princessdiamond

här va segt idag

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006