• Lindha

Göteborg (med omnejd) 2006

Ninni, Trollvinter, Princess, Soon, Yrvädret, Gbg-Majsan, Majbruttan, bride2b... och alla ni andra, nu stängs nog snart alla våra andra trådar så det är väl dax att öppna en ny. :)

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006
  • yrvädret

Ursäkta princess

Har haft fullt upp, städning hela förmiddagen och nu på eftermiddagen kom min syster med man och barn. Full rulle!

Visst kan vi träffas tidigare och kolla in lite klänningar! Tycker jag låter som en superbra ide!
    Då kanske det är bättre att vi träffas uppe vid Liseberg så slipper jag åka ned och upp igen! hur dags kan du?

• ninni7805

har precis kommit hem från jobbet......... trött som en liten gnu och ska snart stupa i säng.. jobbat 11 timmar idag o 10 igår så jag börjar känna mig lite sliten ;)

va kul att det blir fika av för er tjejer :)

hur går det för er med all planering?? vår står stilla just nu. men ska väl snart ta fart igen kanske, ska ta tag i bröllopsresan när mattias kommer hem på lördag. och lokalen hoppas jag vi kan titta på nästa vecka! bara hoppas att den är fin för den va relativt billig (för att vara i göteborg ;) )

• Princessdiamond

yrvädret..

jag e ledig och bör kunna när som på dan :) kan kanske va en idé att ses en eller två timmar innan fikat.. beror på hur väl du känner dig själv när det gäller att titta och prova och så.. helt ok för min del om vi sätter av såpass med tid att du även hinner prova lite om du vill..
    jupp, vid korsvägen menar du då lr??

ninni
    nja, här står det rätt still också.. väntar ju på klänningen.. men för övrigt finns inte mkt att göra.. vänta på att det blir slutet av november så man kan skicka inbjudningarna ;):D

• ninni7805

princess:
    ja just det ja du hade skickat efter en klänning ju!! har du hört ngt om den? när får du den? hur mkt kommer den att kosta? många frågor där :)

• Princessdiamond

ja, vad jag vet så ska de väl sy upp den nu.., men när jag får den vet jag inte än...
    ärligt talat så får det gärna dröja ett tag till... vill inte ha den hängandes hemma för länge ;)
    den kostade knappt 1500:-

• ninni7805

princess:
    ahha!! jo jag förstår att du inte vill ha den hängandes hemma länge.. min hänger ju i min mor och fars förråd i åmål och det tycker jag är helt ok :)
    har du skickat dina mått o grejer nu då eller?
    va det den du la in länken till här i tråden? den va såå snygg!!

• Princessdiamond

jadå, de har mina mått och så..
    men jag bad dem göra den som korsett.. så har jag lite marginal åt båda hållen ;)
    jag har lagt in ett par länkar.. men jag tror att du syftar på den sista klänningen jag lade in.. och isf e den rätt..
    offshoulder... right?

• ninni7805

princess:
    ja just den klänningen :) den va himla läcker!
    är det från ngt av dom "vanliga" företagen på ebay som man har hört talas om här inne eller är det ett "nytt"?

• Princessdiamond

tack *rodna*
    det låter ju bra.. jag e ju själv inte 100% säker på den.. hoppas det känns rätt när den kommer hem! :)
    men jag försöker se det som så att även om den bara känns rätt till 99% så får det vara värt det, med tanke på hur mkt pengar jag sparar..
    nä, det e nog ingen av de kända tror jag :)

Länk:

search.ebay.com/_W0QQsassZsupercatme168

hoppas den funkar

• Princessdiamond

någon som skall in till kalaset idag?? jag vill in å se wnnwergren och lundblad..
    någon mer??

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006