Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006

Princess

Jag tycker inte alls att du behöver oroa dig. Gör så som du planerat från början annars kanske du ångrar dig sedan. Låt inte andras brist på uppmuntran förstöra din lyckliga dag

• Vårbrud -06

Lindha

Hahaha va roligt. Vart? Måste ju få se vilket litet hus du bor i. Vet du något om de som flyttar ifrån huset? Är det lätt att pendla till Göteborg med buss? Berätta massor!

• Vårbrud -06

Princess

Gjorde ett litet försök iallfall

• Vårbrud -06

Lindha

Med risk för att låta korkad bland husägare, varför flyttar man ut taket och tilläggs isolerar? Vad är fördelen med det? Tack för all info. Har mailat kontaktpersonen för 8:an nu också för en visning =)
    Vilket nr bodde du i?

• Vårbrud -06

Lindha

Tack, nu känner jag mig klokare. Det var ju bra att få reda på det faktiskt.
    God natt

Godnatt på er alla andra också. Nu börjar mina fingrar krampa och tanken på min huvudkudde gör mig väldigt trött......zzzzzzz...zzzzz...zzzz

• Vårbrud -06

Lindha

Du är ju för gullig!!!
    Tack för titten och all info. Vi skall titta på v32 imorgon och b8 på måndag. Så det blir lite körande fram och tillbaka. Hörde att det nyligen hade sålts fler maden hus och att de stigit till 1.6 milj.. så vi får se hur länge vi kan vara med. Vill ju inte tömma varje besparing... speciellt inte bröllopspengar....

• Vårbrud -06

Jag kan inte fika på måndag. Skall ju iväg och titta på hus då. Men den sista fredagen denna månaden har jag skrivit upp nu.

Föresten vilka skall gå på Bröllopsmässan på Odd fellow den 25/9? Jag skall dit med en kompis.

• Vårbrud -06

Lindha

haha det var oss du såg! Vart bodde ni? Visningen gick bra, men det känndes som om det var väldigt mycket att göra på det huset. Kanske lite för mycket. Tror att det andra är mycket bättre!

• Vårbrud -06

Lindha

hmm det tråkiga är att vi måste offra vår bröllopsbuffert om vi skall lägga pengar på lagfart och pantbrev... så då får det bli ett väldigt billigt bröllop isf.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006