November?
Här är en till som skall stå brud i november, precis som vissa andra så blir vår bröllop den 26:e!
Vi skulle egentligen varit gifta men pga ett "smärre" familjegräl så blev bröllopet inställt och nu äntligen skall det bli av. Jag längtar så efter att bli hans fru och slippa bli titulerad flickvän/sambo!
Är just nu ganska stressad och vill helst att allt skall vara bestämt men men men det är det inte och det känns lite som om jag är den som tänker mest...Min blivande är helt klart intresserad men inte superengagerad. Känns detta igen av någon annan?
Det är ju så mycket man skall tänka på, bestämma och utföra - rädd för att man skall missa något eller att man skall vara helt sönderstressad på den stora dagen.
Vi skall gifta oss i Lilla Slågarps kyrka (utanför Trelleborg) och ha festen på Holmåkra gård utanför Vellinge. Skall bjuda ca 80 personer och är spänd på hur många som kommer...
-Klänningen inköpt redan hösten 2002
-Lokalen är bokad
-Kyrkan är bokad
-Musiken är bokad
-Resan är bokad
Vi är nästan klara med inbjudningskorten och tittar just nu på ringar, svårt att välja...Nästa vecka skall vi gå o prata med en florist om val av blommor.
Fortsättning följer = )