Men är du proffs eller? (och det är du ju*fniss*)Vilken fest ni ska ha! Det låter fantastiskt!
Och er hemsida är bara helt underbar!!! Jag gillar frisyrförslagen extra mycket, det är något sånt jag själv hoppas på, fast många varianter jag sett, ser mest stökiga och slarviga ut.
Men det är bröllopet på stranden som slår högst, det måste jag säga.
Vi är utpräglade festamatörer som kör ett enkelt och traditionelllt bröllop. Vi gifter oss i Särö Kyrka strax söder om Göteborg, och har festen på Blomstermåla som ligger strax i närheten, www.blomstermala.com, ett värdshus i en gammal stationsbyggnad, precis vid havet. Själva lokalen, skjuter ut över vattnet och har gigantiska fönster.
Klädsel är kavaj, det känns mest naturligt för oss, och enklast för gästerna. Vi har 6 systerdöttrar som väntat länge på denna dag, så de är med som näbbar och tärnor, och på deras begäran är alla klänningarna rosa. Alla från 3 år upp till 14 år, hade det som ett starkt önskemål, så det fick det bli. Jag får överleva allt rosa!
Min klänning är modell 35105, på www.foreverbridals.com. Går det att länka?
www.foreverbridals.com/gownpix.asp
Och jag ska enbart rosa rosor i bukett. Rosorna ska gå igen i kyrkan och sedan i dukningen på Blomstermåla.
Vi kommer inte ha någon happening, det får räcka med festprogram, toastmaster och ett en trio som spelar. Men en eldshow hade varit något! Fast vår budget är nog stor nog, som den är... Vi har bland annat valt att stå för min familjs hotellnatt, eftersom Göteborg är min sambos hemstad medan mina föräldrar och systrar med familjer har lång väg att åka.
Fast några dagar efter drar vi iaf till Aruba, inte så exotiskt som ert resmål, men vi är mycket nöjda ändå.
Och sen ska man ju ha lite pengar kvar till efteråt också, vi hoppas också bli fler i familjen framöver..