November?
Häpp! Nu hittade jag er allt! Undrade just om det fanns nån Novembertråd. :) Vi ska också slå till i november, 11 närmare bestämt. Kul att se att det var fler än vi!
Månaden "bara blev". Vi reser alltid bort på november, så även i år, och då tänkte vi att varför inte passa på och gifta oss när vi gör det vi älskar??
Vad har ni tänkt er för kläder, färger och blommor så där i höst/vinter-tider? Någon som ska ha tema kanske? Berätta!
I och med att vi ska vara utomlands så blir det ju lite annorlunda och säkert lite enklare än era bröllop, men det är ändå mycket som måste hinnas fixas. :) Lite har vi tack och lov hunnit med ändå.
~Idag skickades det godkända hinderprövningsintyget och vigselintyget in
~Namnbytesblanketterna är inskickade
~Om 2 veckor ska jag gå och köpa tyg med min sömmerska, så klänningen är på G. ~Inbjudan till festen (nyårsfest) går ut imorgon
~Naglar, ansiktsbehandling, vaxning och andra diverse skönhetsförbättringsförsök är bokade
~Fotografering till min BM's morgongåva är bokad.
~Frisyr och smink-kurs (ja, jag behöver lite hjälp med hur och vad - är kass på hår och smink) är bokat
~Ringar är uttittade.
~Det mesta för festen är planerat och klart (lokal, tema, mat, dryck etc).
Kvar är nu visum och SKOR! Iiih! Tittar och tittar överallt men hittar inga passande... :(
Karin 78:
Vi var 30 pers på vår inflyttningsfest i vår första lägenhet, en 1:a på 45kvm - no problems! :D