Lycklig? Ja, jag måste verkligen sätta igång och träna... Försöker alltid dra med killen men han vill inte (han harjättefin kropp alldeles av sig själv, men det lär väl inte vara för evigt...
Ellte: Jag försökte förklara grejen med kroppsbyggnadochlitemuskler, som sagt, jaghar inte stirrat migblindpåsiffran,om jag är nöjdvid 56 kilo så stannar jag naturligtvis. Det är det förbaskade bältet runt magen som baraväxer osm jagvill bli av med och lite smalare armar... Benen är redan smala och brösten är små. Jag letar efter harmoni, det är allt. Jag har inga planer på att se ut som en fågelskrämma, det är inte vackert. Man har så olika kroppsbyggnad... Hälsovakten säger att manska väga mellan 51-64 kilo om man är 169 cm lång (mer om man har mycket muskler). Så visst hör det till denundre marginalen, men inte onormalt lite... Eller? Jag ska nog börja träna faktiskt, som Swedie säger... Det skulle nog hjälpa.. Hur många pass i veckan skulle varabra? Skulle det vara nyttigt med proteindrink som näringsintag efter träningen?