Ann-ie:
Förstår dig när du säger att man blir påverkade av nadra det blev jag också, men i mitt fall kommenterade man om hur tjock jag blivit och på stranden hörde jag människor säga kommentarer som "att hon inte skäms att ha på sig bikini med den magen hon har". Blev helt förkrossad och vågade inte gå till stranden igen den sommren , skämdes otroligt mkt över min kropp, resultatet blev att jag hetsbantade och simmade 3 dagar i veckan och tog lång ca.2 timmar per dag och åt knappt ngt, resultat blev att jag såg undernärd ut. Tänk att små kommentarer kan förstöra ens liv så mkt...
Under dess 2 år som gått sedan dess har jag börjat gå upp de förlorade kilona och böjar få tillbaka min ölmage... detta har jag nu börjat må väldigt dålligt av och nu när bikinisäsongen börjar funderar jag på hur jag skall slippa stranden...
Jag är inte överviktig men har några kilon för mkt och vill ej gå igenom det jag gick igenom för 2 år sedan.
Nu går jag på CK och har gått ner 4 kilo och har ca. 3 kilo kvar (räknar med att jag går upp 2 kilo efter att jag slutat med CK)
Mår jätte bra och känner att självförtroendet stiger. Nyförlovad och har en underbar festman som stöttar mig otroligt mkt, men tycker jag är löjlig som håller på med bantning.
Men det viktig är hur man själv mår...
Soliga hälsningar