• millbean

cambridgestart

Bantat i halva mitt liv,provat olika metoder, men kan inte vara konsekvent. Vill börja med cambridge igen för en snabb start å bryta dåliga vanor...skulle vilja gå ned ca 6-10 kg. Problemet är mitt sociala liv- det är alltid nåt på g (vilket är skoj förstås)middagar, vin,resor,partyn m.m. Samt det faktum att mina vänner tycker att cambridge är rena skiten!!! De peppar inte en precis. Till saken är att DE inte sitter med någon övervikt å ändå klagar. Vill så gärna, men skäms nästan för att tala om att jag ska börja IGEN! Vad göra?

• millbean

i_nacka
    Du har alldeles rätt, vänner är ju till för att stötta varann. Men hur klarar man av en ren kur under 3-5 veckor? Efter 10 dagar har jag blivit hyper...å behovet att tugga vinner över viljan att tappa kilon! Jag är imponerad av alla er jag läser om- ni kämpar på bra! Hoppas jag kan lyckas lika bra. Jag blir uppmuntrad och motiverad av att läsa era inlägg-tack!

• millbean

Då har man varit på semester å ätit upp sig några kilon till inför cambridgestarten. Det måste ju vara lite att ta av om det ska bli en utmaning
    Tänkte köra två veckor med ren kur till att börja med...om jag känner mig pigg. Upplevde sist att jag blev yr och disträ.
    Att gå ned så mycket på kort tid (i_nacka) är ju fantastiskt, du väger ju inte mycket heller. Jag har fått för mig att det är extra svårt att tappa kilon om övervikten inte är så stor. (?)
    Startar i morgon lördag...peppad å vill så förbli!

Svar på tråden cambridgestart