• confetti

osäker på allt

Hej!

Jag är en 27-årig tjej som just flyttat till en ny stad med min sambo men nu känner jag mig osäker på allt. Det lät så kul när vi pratade om det innan men saker och ting blir inte alltid som man tror.

Nu går jag ofta runt med en klump i magen och vill inte gråta inför honom för det har jag gjort tillräckligt. Jag har försökt prata med honom också men det är svårt för han tycker bara jag är sur när jag egentligen är ledsen eller irriterad. Ofta om vi bråkar är det för att han har blivit irriterad på mig först för någon löjlig grej och sedan blir jag det tillbaka och blir gråtfärdig.

Vet inte om jag kommer att trivas här, om vi passar ihop för på sistone har det känts knackigt och jag vet inte ens vad jag vill jobba med men försöker söka jobb ändå.

Jag vet att jag är en jättekänslig person men just nu känns inget kul och jag vet inte hur jag ska bli glad igen.

Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för jag älskar honom verkligen även om det kanske inte låter så...

• Svar på tråden osäker på allt
  • confetti

Tack för alla råd! Jag söker jobb hela tiden och försöker tänka positivt så det ska nog fixa sig. :)

Jag ska ge det hela tid också och det är ju så att ibland är inte allt en dans på rosor och då får man ha lite tålamod.

Min pojkvän och jag är rätt olika till sättet också men det kan ju vara bra i vissa lägen också.

Svar på tråden osäker på allt