• JonnaH

Hjälp mig!

Finns det någon här som har några bra recept på fettsnåla maträtter när man försöker gå ner i vikt.. Vill så gärna gå ner ca 15 kg till september, tänkte först börja med CK men den konsulent som jag måste köpa utav har semester tillochmed 16 augusti! Finns det någon annanstans man kan köpa CK?

• Svar på tråden Hjälp mig!
  • JonnaH

Jonnes brud:

Nu är det så att jag pratade om CK och det jag läst här på BT är att folk kan gå ner så mycket på ren kur på 9 veckor! Sen så tycker jag faktiskt inte min fråga var så j*kla dum!

• JonnaH

Jonnes Brud:
    Ditt tidigare inlägg!
    Nej, jag är inte sotis. Jag har ingen anledning att vara det. Jag blir bara så upprörd över den bantningshysteri som finns överallt. Normalviktiga tjejer som gnäller att de är för tjocka, småflickor som bantar och alla de unga kvinnor som blir anorektiker. När jag på "gamla dagar" började plugga blev jag oerhört chockad över alla unga intelligenta tjejer som bantade utan att behöva det, som var anorektiker eller som tidigare hade haft stora problem med ätstörningar.

DU HAR JU INGEN ANING OM HUR JAG SER UT! OM DU SKULLE SE MIG SÅ SKULLE DU NOG INTE KOMMA MED DEN KOMMENTAREN ATT DU ÄR TRÖTT PÅ NORMALVIKTIGA TJEJER SOM KLAGAR PÅ ATT DOM ÄR TJOCKA! *lite småupprörd*

Mizz_
    Jag har gått på ren kur med CK nu i ca 10 dar tror jag att det är och jag har gått ner 7 kg =) Riktigt glad!
    Nu är det bara dom sista 8 kg =)

Svar på tråden Hjälp mig!