Sommarflirt
Jag vet precis hur du har det. Har varit i en liknande situation hela våren. Det har varit överdjävligt. Det var en kollega till mig som jag hade så roligt med. Vi pratade, skojade och hade såååå kul. Precis som du säger. Jag kunde inte sova. Sprang runt som på moln.
Min man älskar jag mest av allt. Han är underbar och vi har det jättebra tillsammans, men tydligen inte så bra som jag trodde då jag helt plötsligt fick känslor för någon annan.
För att göra historien kort så slutade det med att jag berättade för den här killen hur jag kände det. Jag var ju så nyfiken på om han kände lika. Känslorna var besvarade och tyvärr kysste vi varandra ett par gånger.
Det kan tyckas dumt att berätta för honom, men samtidigt så var det bra. På väldigt kort tid blev jag tvungen att göra något åt situationen. Han ställde vissa krav och jag blev tvungen att välja. Jag valde min man.
I och med att det här hände. Fick jag lov att tänka efter vad som är viktigt för mig. Och spänningen försvann på något sätt i och med det här. Idag kan jag knappt förtå vart mina känslor kom ifrån för attraktionen är nästan som bortblåst. Samtidigt så känns det lite som att jag förlorat en bra vän, men vänskapen kommer kanske tillbaka så småningom. Det kan jag i alla fall leva med. Men att jag svikit den jag älskar allra mest är jobbigare att leva med.
Och -Nej, det är inte värt att offra familjen! Inte om ni egentligen har det bra.