Inlägg från: Cassiopeja |Visa alla inlägg
  • Cassiopeja

Sommarflirt

Tycker att det är okej att man flörtar lite även om man är gift eller liknande (för mig kan det vara en kick för självförtoroendet), men inte att man tar det längre än så!

Tycker att det är respektlöst av dig att flörta (typ "smita iväg") med en tjej när din fru är med!! Fatta hur det känns för henne!! Som du själv skriver, "inte offrar man familjen för en flirt", tänk på det redan NU, det är så lätt att man förstör något som inte går att reparera även om det verkar oskyldigt i nuläget så är det ändå lättare att sätta stopp redan nu INNAN något hänt..

Vet att det kan vara jättesvårt att tänka rationellt när man är förälskad, men om du vill ha kvar din familj i dess befintliga skick (vill du det?) så måste du välja familjen och stå emot din förälskelse till den andra tjejen!
    En förälskelse GÅR ÖVER med tiden om man inte ger den näring att växa!

DU VÄLJER!!

• Cassiopeja

Så klart att man kan ha vänner av det motsatta könet!

Men det förefaller som att NI har mer än vänskapliga kännslor för varandra, eller hur? Då tror jag att det är svårt att hålla det på ett vänskapligt plan tyvärr, lätt att man flyttar på gränserna.

Undrar lite över hur du och din fru (sambo?) har det ihop?

• Cassiopeja

Om du inte har något att dölja för din fru och inte har några "otrohetstankar" bakom mötet så varför inte berätta..!!??

Om din fru träffat en annan man bakom din rygg, skulle DU då tro henne om hon sa att det inte var något på gång!?

• Cassiopeja

Visst gillar man smicker ibland..

MEN då en gift kille berättar "hur bra jag är" viftar jag nog lätt bort det och har svårt att ta det på allvar!
    En grabb som gör saker bakom ryggen på sin fru är väldigt svår att känna som någon seriös person för MIN del..

• Cassiopeja

Låter bra att du lägger energin på frun igen.. *kramar*

• Cassiopeja

Log igenkännande åt Mickes komentar om vad han skulle göra med sin fru.. *S*
    DET utrycket brukan mina killakompisar använda sig av då de snackar om någon tjej de gillar! Kanske låter fel i vissa öron men jag har läst värre komentarer av tjejer här inne så..

Stör man sig på någon tråd så är det väl bara att låta bli att läsa eller skriva i den då!?? Förstår inte problemet!!

Svar på tråden Sommarflirt