• _svensson

    Hur många sexpartners har ni haft

    Hur många olika sexpartners har ni haft?

    Själv har jag haft 9. Min fru har haft betydligt fler och det känns lite konstigt - att hon "levt livet" lite mer. Men jag vill ju ha henne så. Hur många har ni haft och hur känner ni för det nu när det är dags att stadga sig ;)

  • Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft
  • Jennie med ie

    Runt 10 tidigare sexpartners hade jag haft när jag gifte mig och det spelade ingen som helst roll. Nu är det vi två och det är vad som är viktigt, att vi har det bra och är varandra trogna. Då var då....

  • f.d. Svart brud

    Samma som Ei saa peitää:
    En, min man. Honom har jag haft i 11 år nu. Och jag hade inga särskilda funderingar om det när vi gifte oss för snart 3 år sedan. Jag är fortfarande nöjd! ;)

  • Jonnes brud

    Varför känns det konstigt att din fru har haft fler sexpartners? Det är väl ingen tävling. Är det någon liten fördom som finns där att män ska leva livet, vara en riktig "karlakarl" och kvinnor ska "hålla på sig"?

  • _svensson

    Jonnes brud: Nej, det är ingen tävling. Jag känner mer lite avundssjuk på henne, och ångrar att man inte exprimenterade lite till.. Sen känns det lite konstigt att hon haft ett 40-tal ocskå, känns så vanligt att kvinnor i hennes ålder haft det (27år). Så man funderar ju en del...

  • _svensson

    inte så vanligt menade jag...

  • stressad brud

    jag har haft ungefär tre gånger så många som min sambo, men det är inga problem för oss.

  • Kookie

    Funderar en del på vad, undrar jag??

  • skogspinglan

    jag gillar inte riktigt såna här diskussioner där man berättar om hur många sexpartners som man har haft eller inte.. det känns ganska så ointressant.. jag var på en fest i början av sommaren som "spårade ur" ju fullare folk blev och alla skulle berätta om antal sexpartners, sexdebut, minnen etc och jag satt där och skruvade på mig och tyckte bara det var pinsamt.. (alla var över 30 så det var ingen ungdomsgrej).. Jag har inte haft många sexpartners, kan jag berätta, men det tillhör mitt privata som jag inte vill berätta om.. Jag är medveten om att mitt inlägg kan uppfattas som tråkigt eller moraltantsaktig - det är INTE meningen!! :) ville bara säga hur jag tänker om saken.. Det tillför väl inget i debatten mer än att jag personligen anser att antal sexpartners är ointressant i sammanhanget..

  • Pink Lady

    Berättar ni alltid för era partners hur många ni haft? Vill ni verkligen att de ska veta, eller vill du verkligen veta hur många han varit med?

    Ignorance is bliss I say :)
    Skulle inte vilja veta, därför frågar jag inte.

Svar på tråden Hur många sexpartners har ni haft